sinkku yh äityidestäkin voi nauttia..ja ne miehet.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaaaaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaaaaa!!!

Vieras
siis rupee kyllä oikeesti jo ärsyttämään,oon nyt ollut 3v sinkkuna kun ukko läx toisen matkaan kun lapsi oli 2kk ja joo otti alkuun koville mut asiat on käsitelty ja olen todella onnellinen että saadaan asua lapsen kanssa kaksin ja on sit ihan mun omaa aikaa kun lapsi nukkuu tai on isällään.

mut minkä hemmetin takia kaikki sukulaiset ja seukkaavat ystävät koko ajan hokee sitä et niin ois sustakin varmaan ihana löytää joku,no kyllä säkin kohta jonkun tapaat..plaa plaah..

jotkut ihan oikeesti tykkää elää ilman parisuhdetta,alkuun olikin yksinäinen olo,kumminkin 7v suhde takana ja olisihan ollut ihanaa jakaa vauva arki jonkun kanssa,mut aika kului eteenpäin ja nyt oon tilanteessa jossa nautin yksin olosta,mut kukaan ei vaan tunnu uskovan sitä aina vaan jauhetaan et etitään sulle joku kiva mies..
mulla on kivoja miehiä ketä mä voin tavata kun lapsi on isälle,joo entäs se hellyys yms yms..eix ois ihana ihastua...siis voi luoja mä voin kyllä saada hellyyteni ja kaiken muunki mitä seurusteltaessa niin näiden tyyppien kanssa jos haluan,ei kaikki tartte suhdetta ollakseen onnellinen..tässäkin on puolensa!
ja joo ihastunhan näihinkin miehiin välillä,saan siis olla ihastunutkin :P en vaan halua mitään vakavaa..ihanaa seksiä komeiden miesten kanssa,kivaa yhteistä tekemistä,hellyyttä seuraa..ilman perheriitoja ja sitä et täytyis katella toista jos ei huvita,ja siltä mä olen täysin vapaa tekemään mitä vaan ja kenen kanssa tahansa..vaikka rakastumaan jos se elämäni prinssi tulee ja vie jalat alta :D

mut oi kertokaa mix ei muka vois olla maailman onnellisin näin??ihana lapsi jolle saan antaa kaiken aikani,ystävät..ja sit nää ystävät lisä eduilla :P

itse olen ollut ns sinkku yh 13v. olen ollut onnellinen nämä kaikki vuodet, eikä mielessä ole ollutkaan mihinkään parisuhteeseen alkaa. ystäviä voi olla, siis vaikka miesystäviä, mutta siihen se saa jäädä. haluan nauttia vapaudesta tämän loppuelämän, mitä tässä sattuu jäljellä olemaan.

no kyllä se varmasti kaikilla aikaa vie jos sullakin vasta viime kuussa ero tullu..alku meni aika sumein silmin kun pieni vauva ja kaikki uutta ja sit mies vaan läx mut oikeesti..hemmetti ku tollasista eroon pääsee ja käsittelee asiat kunnolla ni et varmasti halua uutta tilalle hahah ja joo välillä mietin olenko liian kylmä ja kyyninen miesten suuhten mut sit taas yhdeltä rakkaalta mies ystävältä olen kuullut että kunhan muhun tutustu niin sieltä tulikin aika herkkä rakastava mimmi esille..:d

OIKEESTI ilo irti arjesta,lapsesta ja ystävistä ja hei kuka sanoo ettei ois kiva deittailla komeita miehiä niin paljon kun haluat :D kyllä ne seurustelevatkin sit aina valittaa sulle niistä suhde ongelmista ja kun mies on paska ja laiska ym..kyllä siinä ite on sit kiusaus huokasta et oih,....onnex meillä ollaan vaan minä ja lapsi..ja kun kaverit valittaa et mies on mustis ja ei päästä baariin..oh well no onnex en oo ite samas jamassa :D

Minäkin olen oppinut nauttimaan sinkkuudesta viime vuosina :) Tulee kausia jolloin tahdon rakastua, mutta ne ovat menneet ohi. Aina kun olisi tilaisuus tarttua johonkin ja tehdä seurustelusta vakavampaa, niin huomaan, että en tahdokaan luopua vapaudestani. Ehkä sitten kun lapsi on lentänyt pesästä, kun yhdessä asuminen ei vaadi yhtä suurta sitoutumista kun nyt lapsen ollessa pieni. Nythän uusi puoliso olisi myös lapselle uusi perheenjäsen ja vessanpöntön kannen asennon lisäksi on täysin mahdollista kehittää riitaa lapsenkasvatuksesta, ajankäytöstä, alkoholinkäytöstä, ynnä muuta. Kaksi aikuista ilman lapsia kuvioissa ovat paljon vapaampia vaikka saman katon alla asuisivat.

Tosin siinä vaiheessa kun tämä lentää pesästä niin lienen tottunut omiin kuvioihini, enkä siedä ketään äijää täällä nurkissa pyörimässä ;)

Yhteistyössä