Mun ex-paskamiehen nykyinen muija hehkuttaa sitä kaikkialla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Melissa"

Vieras
Siis mä erosin mun sairaasta paskakasamiehestä vuosi sitten. Siis alun huuman jälkeen ukosta paljastui niin järkkyjä puolia että oksat pois. Mulla on se kanssa lapsi ja alkuun se yritti siihenkin väliin sotkea, mutta nyt yhtäkkiä unohtanut koko lapsen... Kertoo paljon.

Nyt kun salaa kuikuilen mieheni uuden naisystävän Facebook-sivuja niin kyllä on todella ristiriitaiset tunteet. Siellä se hehkuttaa:" Ihanaa piristystä päivään kun mun ihana mies toi ruusuja tänään" tai "Eipä voi olla ihanampaa kun tulee kotiin niin kämppä upeesti yllätyssiivottu!" tai " Eero - kiitos, kiitos, kiitos - tiedät kyllä... love"

Toisaalta vituttaa toi tyhmä ämmä, mutta emmä silti kellekkään voi toivoo niin pahaa... Siis oikeesti, ei kai mun tässä tarvi mitään tehdä, mutta tulee vaan monia eri ajatuksia... No joo... pitäis kai unohtaa, mut ku ei voi...

[QUOTE="vieras";24894737]It takes two to tango eli parisuhde on kahden ihmisen työn tulos. Hyvää hyvyyttäsikö vielä stalkkaa ex-miehesi uutta naisystävää?[/QUOTE]

Joissakin tapauksissa ei ole mitään tehtävissä. Ja ex-mieheni kuuluu niihin. Ja mun stalkkaus on alhaisista vieteistä lähtöisin, ei siin mitään. Tosin jos avoimissa paikoissa avoimesti julistaa, niin ei tässä mitään stalkkaajaa tarvita. Vahinko vain tällä avoimesti huutelevalle naiselle (joka vaikuttaa kyllä ihan saatanan naiivilta) että toinen osapuoli pelaa ihan eri kortein. Ja nimenomaan pelaa...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Melissa";24894783]Joissakin tapauksissa ei ole mitään tehtävissä. Ja ex-mieheni kuuluu niihin. Ja mun stalkkaus on alhaisista vieteistä lähtöisin, ei siin mitään. Tosin jos avoimissa paikoissa avoimesti julistaa, niin ei tässä mitään stalkkaajaa tarvita. Vahinko vain tällä avoimesti huutelevalle naiselle (joka vaikuttaa kyllä ihan saatanan naiivilta) että toinen osapuoli pelaa ihan eri kortein. Ja nimenomaan pelaa...[/QUOTE]

Mut jos se on tehny Matit ja tää uus nainen on pelastanu sen....

Vaikea tilanne, sillä eihän kukaan usko ex-vaimon vakuutteluja ex-miehensä persoonallisuushäiriöistä. Tarjoa olkapääsi, kun eroavat. Ja voithan yrittää varoittaa, mutta tuskin uskoo. Tosin sitten todellisuuden kohdattuaan tietäsi, keneen voi luottaa.

Näiden viestien perusteella sinä vaikutat katkeralta ja mitään varsinaista syytä siihen et ole vielä kertonut, siis koskien ex-miestäsi.
Ero on rankka paikka, kannattaa yrittää paikata omat haavansa.

Mut ihan vakavasti puhuttuna, niin et sinä voi olla vastuussa sen uuden muijan parisuhteesta. Ne ovat (kait) aikuisia ihmisiä, eikä tämä uusi kumppani varmaan tosiaan sun varoitteluista perustais.

Koita pistää ex ukon hommat ihan taka-alalle ja keskity positiiviseen, eipä ole sekottamassa sun perhe-elämää :)

[QUOTE="vieras";24894805]Vaikea tilanne, sillä eihän kukaan usko ex-vaimon vakuutteluja ex-miehensä persoonallisuushäiriöistä. Tarjoa olkapääsi, kun eroavat. Ja voithan yrittää varoittaa, mutta tuskin uskoo. Tosin sitten todellisuuden kohdattuaan tietäsi, keneen voi luottaa.[/QUOTE]

En varoita. Tiedän mitä siitä seuraisi. Tieto menisi ex-miehelleni ja nyt kun olen lopulta päässyt hänestä eroon, niin en halua riskeerata yhtään. Mieshän ei maksa elatusmaksuja senttiäkään, joten lienee tyytyväinen tohon. Eli ei hänkään väkisin tunge mun elämään, mutta taatusti jos saisi tietää että jollain tavalla törkin häntä niin siitä olis seurauksia.

• Tykkää
Reactions: CyrpäNaama
[QUOTE="Melissa";24894707]Siis mä erosin mun sairaasta paskakasamiehestä vuosi sitten. Siis alun huuman jälkeen ukosta paljastui niin järkkyjä puolia että oksat pois. Mulla on se kanssa lapsi ja alkuun se yritti siihenkin väliin sotkea, mutta nyt yhtäkkiä unohtanut koko lapsen... Kertoo paljon.

Nyt kun salaa kuikuilen mieheni uuden naisystävän Facebook-sivuja niin kyllä on todella ristiriitaiset tunteet. Siellä se hehkuttaa:" Ihanaa piristystä päivään kun mun ihana mies toi ruusuja tänään" tai "Eipä voi olla ihanampaa kun tulee kotiin niin kämppä upeesti yllätyssiivottu!" tai " Eero - kiitos, kiitos, kiitos - tiedät kyllä... love"

Toisaalta vituttaa toi tyhmä ämmä, mutta emmä silti kellekkään voi toivoo niin pahaa... Siis oikeesti, ei kai mun tässä tarvi mitään tehdä, mutta tulee vaan monia eri ajatuksia... No joo... pitäis kai unohtaa, mut ku ei voi...[/QUOTE]

Eikö sinun pitäisi olla nyt onnellinen?

[QUOTE="vieras";24894891]Eikö sinun pitäisi olla nyt onnellinen?[/QUOTE]

Aika paljon on matkaa vielä onnellisuuteen. Mutta parempi kuin ennen. Kaipa se vaan on sitten omassa päässä kans joku ihme juttu kun oli pakko tätä asiaa vielä setviä. No, ei siinä mitään - ajattelinpa vaan että jospa vaikka joku tämän naisen tuttu lukis ja pikkupikkuhiljaa yrittäis kattoa tuota miestä omasta näkökulmasta.

Olet päässyt eroon paskasta miehestä. Onnittele itseäsi siitä ja keskity lapseen. Katkaise nettiyhteys toistaiseksi, niin sinulle jää aikaa johonkin voimaannuttavampaan.

Vitun idiootti paskakääpä! Vittu sut tunnistaa noista jutuista. Tiedän kuka oot että voi vittu että oot tyhmä saapas. Saatana pidä vaan omista asioista huoli ja antaa ton muijan kärsiä. Oma vika. Ja vitun paviaani älä kirjottele tänne tommosia koska sut tunnistaa niin selkeesti. Voisin todistaa että tunnen sut monellaki tavalla mutta tuskin sitä ees tarttee helkkari todistaa... Mieti vähän. Ite oot naiivi VIELÄKIN vaikka luulis oppineen.

Yhteistyössä