(Sinkku-) Naisten mielipidettä asiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Urheilullinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Urheilullinen mies

Vieras
Mietin vaan että onko naisilla mielipidettä siihen asiaan että olen 37-vuotias sporttinen mies ja minuun ottaa yhteyttä alle kolmekymppiset naiset. Aika jees homma jos minulta kysytään. Harva nainen sitä enää tässä iässä saa mahdollisuutta vielä lasten tekemiseen. Miehiltä se onnistuu. En minä välttämättä enempää enää perhettä tarvitse, mutta onhan se perkuleen hieno ajatus että minä kelpaisin siihen vielä mutta sinä et. En kyllä muutenkaan jaksaisi mitään ikääntyneitä naisia, olen sporttinen ja nuorekas myös mieleltäni. Kyllä ikääntyneiden naisten eli jotakuinkin 32+ ikäisten on parasta pysyä vaan siinä pappamateriaalissa. Kun miehelle iskee viidenkympin villitys se hankkii motskarin ja nuoremman naisen. Te päälle kolmekymppiset naiset olette kuin tehty tällaisille viidenkympin villiintyneille. Voitte elää seestynyttä elämää.

Olet varmaan komea ja mukava mies, vaikka nyt kirjoitatkin aika leuhkaan sävyyn.

Miksi ajattelit, ettei 37 vuotias nainen saisi tilaisuutta tehdä lasta?
Ja miksi ajattelet, että kelpaisit lapsentekoon sen perusteella, että joku nainen ottaa sinuun yhteyttä?

Mistä kiikastaa, että käyt näin hyökkäävällä aloituksella liikenteeseen?

Olen 37, , tarkoitin vain sillä loppulauseella että kyllä ne viidenkympin villityksen saaneet papat on ihan oikean ikäisiä teille ikääntyneille naisille. Voitte kuunnella yhdessä radio Suomea ja päivitellä naapureiden tekemisiä.

Entäs jos ikääntyvää naista (eli sinun mielestäsi +32 vuotiasta) ei kiinnosta sellaiset viisikymppiset papat, vaan ihan oman ikäiset ja jopa nuoremmat?

Olen 37, , tarkoitin vain sillä loppulauseella että kyllä ne viidenkympin villityksen saaneet papat on ihan oikean ikäisiä teille ikääntyneille naisille. Voitte kuunnella yhdessä radio Suomea ja päivitellä naapureiden tekemisiä.

Jos tunnet tuollaisen miehen lähetä mulle! Mekko heiluu jo! Mikään ei ole ihanampaa kuin kokenut, kypsä mies. Tuon olen tiennyt siitä asti kun täytin 20 ja siitä on jo muutama vuosi aikaa. Ja mieluummin papparaisen moottoripyörän tankilla kuin alle 4-kymppisen Hondan takapenkillä. =)

Voi voi, kyllä minun tuntemieni nuorten naisten mielestä tuo 35-42 ikä on kaikkein säälittävin miehillä. Sitä ennen he ovat vielä villejä, sen jälkeen myös. Mutta tuossa iässä sinkkuilevat ovat sitä siksi että eivät ole kenellekään kelvanneet. And that's the truth, darling.

Mietin vaan että onko naisilla mielipidettä siihen asiaan että olen 37-vuotias sporttinen mies ja minuun ottaa yhteyttä alle kolmekymppiset naiset. Aika jees homma jos minulta kysytään. Harva nainen sitä enää tässä iässä saa mahdollisuutta vielä lasten tekemiseen. Miehiltä se onnistuu. En minä välttämättä enempää enää perhettä tarvitse, mutta onhan se perkuleen hieno ajatus että minä kelpaisin siihen vielä mutta sinä et. En kyllä muutenkaan jaksaisi mitään ikääntyneitä naisia, olen sporttinen ja nuorekas myös mieleltäni. Kyllä ikääntyneiden naisten eli jotakuinkin 32+ ikäisten on parasta pysyä vaan siinä pappamateriaalissa. Kun miehelle iskee viidenkympin villitys se hankkii motskarin ja nuoremman naisen. Te päälle kolmekymppiset naiset olette kuin tehty tällaisille viidenkympin villiintyneille. Voitte elää seestynyttä elämää.

No, mulla on yhtenä vaatimuksena aivot, kun miestä katselen. Ja se onkin sitten melkein se ainoa vaatimus. Mutta valitettavasti et täytä sitäkään. Katsos, iso ego, pieni muna vai miten se nyt meni.

Anycase, muuten olisi ihan hauskaa, mutta valitettavasti paljastit itsesi provosoijaksi. ja selväähän se on, ei kukaan ihminen, joka osaa jo kirjoittaa, voi olla noin tyhmä.

Ehkä voisit harkita, että hankkisit koiran vaikkapa? Voisitte yhdessä jakaa ilot ja surut ja jutella kuin vertaiset asioista, jotka kiinnostaa molempia?

Voi voi, kyllä minun tuntemieni nuorten naisten mielestä tuo 35-42 ikä on kaikkein säälittävin miehillä. Sitä ennen he ovat vielä villejä, sen jälkeen myös. Mutta tuossa iässä sinkkuilevat ovat sitä siksi että eivät ole kenellekään kelvanneet. And that's the truth, darling.

Mä olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. Ei ole sinkkuus tuossa iässä mikään kehumisen aihe.

Ap:stä tosin en usko, että katalogikuvia lähempää on saanut naisia tutkia...:D

Yhteistyössä