Sinkku, milloin viimeksi harrastit sänkypuuhia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mira"

Vieras
Itselläni on noin vuosi siitä, kun olen saanut miestä...
Eilen kun eksyin lukemaan nuita seksinovelleja niin olo alkoi käydä aika tukalaksi.
En edes muistanut mitä kaikkee sitä vois toisen kans touhuta...
Muutenkaan en oo hirveen kokenut näissä asioissa ja tuli sellanen hirvee hinku et mitä kaikkee haluais kokee (paljon on siis kokematta).
En oo esim. ikinä harrastanut seksiä seisaalteen tai keittiön pöydällä jne...
Voi hitsi, sit kun moni juttu tuntuu kuitenkin siltä et ei niitä minkään yhdenyönjutun kans viittis eikä haluis ees tehä vaan ainoastaan oman rakkaan kans.
Mut kun sitä ei oo... No, pitää toistaseks olla lukematta tollasia juttuja. :D

No, mut onkos muilla sinkuilla samoja fiiliksiä?

Oikea ikisinkku olen. Viimeisestä aktista ei ole kuin kaksi vrk. Aikoinaan oli hieman hankaluuksia sen saamisen kanssa ja piti ihan tyytyä kovassa hädässä yhden illan hätävaraan. Sitten vaan sain hankittua pari semmoista vakipanoa. Ne pelaa vieläkin ja soitto vaan, niin jo saa. Soittelevat nämä vakipanotkin, ja olen valmis.
On koettu pöydät, suihkut, takapenkit ja leffateatterikin. Aika monipuolisesti. Olen 33 v. ja voisihan sitä jo vakiintua.

On se harvinaista se seksi. Taisi olla helmikuun loppua kun samoissa lakanoissa heräsin miehen kanssa. Olen ehkä hieman turhankin kriittinen, sillä en lähde ihan heti jostain baarista tuntemattoman kanssa.
Novelleita luen ja en voi kieltää, etteikö sormetkin kostu ja joku lelukin laatikosta kaivaa. Fantasioin aika tavalla ja kimmokkeena juuri luettu novelli.
En ihan kokematonkaan ole ja jotain akrobatiaakin on tullut kokeiltua. Ja mukavaahan se.

Minä oli avioliitossa ilman seksiä 5 vuotta. Lopulta kyllästyin ja hankin itselleni pari vakipanoa, enkä ole katunut. Aivan mahtavaa seksiä olen saanut ja paljon uusia juttuja on tullut kokeiltua.

Tammikuussa viimeksi muistaakseni. Yksi tuossa pyöri lakanoissa maaliskuussa mutta en suostunut seksiin kun selvisi että oli varattu. Hiljaista on ja haluttaa mutta ei myöskään satunnaiset panot kiinnosta pätkääkään. Näillä mennään.

Teille sinkkunaisille seksin saaminen on helppoa. Minä olen saanut seksiä viimeksi ollessani avioliitossa eli noin 4 vuotta sitten. Ei, en ole kuvottava, haiseva, kaljaa ryystävä kouluttautumaton perusäijä, mutta jokseenkin ujohko.

Yhteistyössä