Sinä yh oliko äitisikin yh?

  • Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Ei ole ollut.Yhden miehen kanssa ollut koko elämänsä 17 vuotiaasta asti ja on edelleen.Ikää 71 vuotta.
Ilmeisesti en osannut hoitaa parisuhdettani koska halusin avioeron.
 
Äitini erosi kun olin pieni. Eli oli kyllä yh. Meni uudelleen naimisiin kun olin 14 vuotias ja muutama vuosi myöhemmin hänestä tuli leski.
Minä taasen olen mennyt naimisiin vasta 33 vuotiaana ja sitä ennen elänyt yhoona sillä en ole huolinut miestä rinnalleni.
 
Vastaaja
äitini oli yh siitä asti, kun täytin 12. Faija nyt oli aikamoinen huithapeli, en yhtään ihmettele miksi äitini eron halusi :) Joo ja en osaa hoitaa parisuhdetta oikein, se nyt ei ole mikään salaisuus :)
 
"yyhoo"
Voi tauti tätä yh:den vainoamista! :D Miten te jaksatte päivästä toiseen? Eikö teillä ole tosiaan muuta elämää? :whistle: Ja ei, äitini ei ollut yh, mutta isäni oli hetken, ennen kun löysi uuden kumppanin, jonka kanssa on edelleenkin.
 
[QUOTE="yyhoo";25518099]Voi tauti tätä yh:den vainoamista! :D Miten te jaksatte päivästä toiseen? Eikö teillä ole tosiaan muuta elämää? :whistle: Ja ei, äitini ei ollut yh, mutta isäni oli hetken, ennen kun löysi uuden kumppanin, jonka kanssa on edelleenkin.[/QUOTE]

Kyllä tässä on nyt yh:n vainoaminen jäänyt vähemmälle, kun palstalaiset tappelee siitä, kuka on kaikkein suvaitsevaisin.
 
"yyhoo"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25518111:
Kyllä tässä on nyt yh:n vainoaminen jäänyt vähemmälle, kun palstalaiset tappelee siitä, kuka on kaikkein suvaitsevaisin.
Jaa juu, onhan tässä tosiaan saatu about 3 päivää jo olla aika rauhassa, että kyllä se nyt oli jo aikakin taas aloittaa... :xmas: :D
 
[QUOTE="yyhoo";25518139]Jaa juu, onhan tässä tosiaan saatu about 3 päivää jo olla aika rauhassa, että kyllä se nyt oli jo aikakin taas aloittaa... :xmas: :D[/QUOTE]

Kyllä seuraavat pari viikkoakin sujuu aika hiljaisissa merkeissä, siis ettei oo yh aloituksia niin paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25518094:
Joo, meillä kulkee ainakin 6 polvessa tää yh:na oleminen. Ollaa kyllä vaan sen verran fiksumpia, kuin tavis yh:t, että ollaan aina hankkiuduttu normaalia varakkaammille miehille paksuksi.
Me ollaan varmaan jotain sukua keskenämme :O
 
Miten ihmeessä yh:na olo tarkoittaisi sitä, ettei "osaa" hoitaa parisuhdetta?
Eikö se pikemminkin tarkoita sitä ettei ole halunnut parisuhdetta ollenkaan (enemmistö tuntemistani yh:sta) tai sitä ettei ole halunnut jatkaa sitä vääräksi kokemansa ihmisen kanssa?
 
Utelias korsto
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25518094:
Joo, meillä kulkee ainakin 6 polvessa tää yh:na oleminen. Ollaa kyllä vaan sen verran fiksumpia, kuin tavis yh:t, että ollaan aina hankkiuduttu normaalia varakkaammille miehille paksuksi.
Monastiko oot poikinu ?
 
pohjantähdenalla
Ei ole yh.
Ja miksi minä olen yh, ajatus olisi ihana kokonaisesta perheestä,asua yhdessä.Olisi rakkautta ja yhteistä aikaa,jakaisimme huolet ja mukavat asiat yhdessä. Mutta jokin tuossa mua kuitenkin pelottaa..osaanko enää asua kenenkään toisen kanssa,kun olen niin kauan asunut lasten kanssa yksin?
 

Yhteistyössä