Sinä menthol tupakkaa polttava, meinaatko nyt lopettaa röökaamisen kun menthol tupakat kielletään??

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
infoa?
Milloin tulee voimaan?

Rehellisesti sanottuna en tiedä, en ole seurannut. Kielletäänkö ne koko EU:n alueella vaiko vain Suomessa? Onko myynti kiellettyä vai myös käyttö ja maahantuonti ulkomailta? Jos saa tuoda, ostan EU:n ulkopuolelta aina kun voin.

Siirryn todennäköisesti punaiseen, sinisestä tulee oksuolo.
 
kfkfkf
Milloin tulee voimaan?

Rehellisesti sanottuna en tiedä, en ole seurannut. Kielletäänkö ne koko EU:n alueella vaiko vain Suomessa? Onko myynti kiellettyä vai myös käyttö ja maahantuonti ulkomailta? Jos saa tuoda, ostan EU:n ulkopuolelta aina kun voin.

Siirryn todennäköisesti punaiseen, sinisestä tulee oksuolo.
eiks nyt olis hyvä aika lopettaa kokonaan :)
 
"Jenis"
Mä oon kyllä lopettanut jo 10 vuotta sitten, mutta poltin mentholeita ja nyt ei tarvi sitten näemmä enää pelätä sortumista ainakaan, jos niitä ei enää edes saa :D
 
infoa?
eiks nyt olis hyvä aika lopettaa kokonaan :)
Joka päivä olisi. Ei kuitenkaan tänään.

Tupakka on minulle nautintoaine ja menthol-savukkeet maistuu hyviltä. Vähän sama kuin kokiksesta poistettaisiin sokeri (eikä kansanterveydellisesti huono päätös olisi sekään).

Tupakka säilyy rajallisen ajan, mutta saatan ostaa varastoon vihreää röökiä vielä siirtymän loppupuolella. Tai voihan olla, että lopetan huomenna.
 
"joopa"
Tupakoivista naisista, joita on Suomessa arviolta noin 200.000, yli puolet polttaa mentolisavukkeita. Todennäköisesti käy niin, että heistä ehkä kolmennes siirtyy polttamaan tavallista tupakkaa. Yli 100.000 naista joutuu hankkimaan tupakkansa pimeiltä markkinoilta. Tällä kiellolla EU luo valtavat pimeät markkinat tupakan salakuljetukseen ja kauppaan.
 
.......
Kyllä lopetan.

Mutta lopetan muutenkin hetikohta sillä suunnittelen raskaaksi tuloa. Sen jälkeen se loppuu siihen. Olen jo useamman vuoden ajan tässä hävennyt tupakointiani ja siitä on enemmän haittaa kuin "hyötyä". Nuorempana ei näin ajatellut.

Aluksi kaikki uusi saa ihmiset vastahangalle. Loppuunsa tämänkaltaiset toimet ovatkin oikeasti ihan hyviäkin. Ei kaikki, mutta moni.
 
"vieras"
EU:n tarkoitus on nostattaa tupakin hintoja muutenkin, samalla alkoholin hintoja. Elintarvikkeiden hinnatkin noisevat, kaikki hinnat nousee ja palkat ei saa nousta. Sitä se on eu pähkinän kuoressa. NWO!!
 

Yhteistyössä