Sinä, jolla vyötärönympärys on 60 cm ja lantionympärys 90 cm. Paljonko painat ja miten pitkä olet?

"vieras"
mun vyötärö ei ollut 60cm edes silloin kun painoin 50kg ja harrastin aktiivisesti taitoluistelua...

ruumiinrakennekin ratkaisee jonkun verran, isoluisemmalla kaikki mitat ovat leveämmät kuin samanpainoisella kapeamallisella naisella. ei siis pelkkä vyötärö vaan myös hartiat, ranteet, päänympärys jne.
 
Pölykeiju
Nykyään puhutaan paljon tosta vyötäröasiasta. Ei oteta huomioon sitä, että ennen naiset käytti asuja, jotka oli vyötäröstä kireitä, tai jotain korsettejakin jopa. Sellainen siirtää sisäelimiä ja tekee vyötärön tietysti kapeammaksi, mutta ei kai sellainen ole tavoiteltavaa? Jollain tietty voi luonnostaankin olla vyötärö sen 60 tai jopa alle, mutta oikeasti riittää, että se on alle 80. 70 senttiäkin on hoikan ihmisen mitta.

Mulla on 61-63 se vyötärö, päivästä riippuen. Lantionympärys on 92. Rinnanumpärys on vähän, en muista sitä nyt, reippaasti pienempi, kuin lantio.
Painan 43-44 kiloa ja olen 152 senttiä pitkä.
 
jannakke
[QUOTE="vieras";23323408]mun vyötärö ei ollut 60cm edes silloin kun painoin 50kg ja harrastin aktiivisesti taitoluistelua...

ruumiinrakennekin ratkaisee jonkun verran, isoluisemmalla kaikki mitat ovat leveämmät kuin samanpainoisella kapeamallisella naisella. ei siis pelkkä vyötärö vaan myös hartiat, ranteet, päänympärys jne.[/QUOTE]

Jep. Vyötäröni on kapeimillaan ollut 58 cm ja tuolloin painoin 45 kg, pituutta siis 159. Ja olin tosissaan niin laiha että kylkiluut paistoivat. Ex-miehen mielestä näytin ajokoiralta. Tuota kapeammaksi se ei koskaan tule. Ja rinnanympärys on aina ollut 88-94 vaikka tissejä ei ole ollut nimeksikään.
 
"vieras"
Kyllä kapeaan vyötäröön kannattaa panostaa. Yhdysvalloissa tehtiin tutkimus, jossa mitattiin 16 000 naisen mitat, ja tehtiin heille älykkyyttä mittaavia kognitiivisia testejä. Tulos:
"Mitä suurempi ero oli naisen lantion ja vyötärön ympärysmitalla, sitä paremmat olivat testin tulokset. "
 
"Miuku"
Muistan kyllä kun vyötärö oli alle 60 cm, mutta siitä taitaa olla 10 v aikaa... :)

Nyt mittasin mielenkiinnosta: vyötärö 65 cm, lantio 95 cm, rinnanympärys 92 cm. Olen 160 cm "pitkä" ja paino taitaa olla vähän yli 50 kg. Vaatekoko 36.
Itsekin innostuin mittaileen ja tulokset: rinnanymp. 93cm, vyötärö 65cm, lantio 85cm.. Pituutta 159cm mutta painosta osaa mitään sanoa kun en omista vaakaa :D Niin, ja vaatekoko liikkuu siinä 32-34 paikkeilla.
 
"Heidi"
Mä en tiedä mun tämän hetkistä painoa, ei tullut mieleenkään käydä vaa-alla. :O Kun peili näyttää että on ok niin se riittää nykyään mulle. :D Uskoisin olevani normaalipainossa.
 
mmiraa
Minulla mitat
155
45-46kg
Vyötärö 61
Lantio 87

Olleet pienempiäkin mutta kesä hieman lihotti :D :/
Tuntuu silti että olen jotenkin epäsuhtainen ja vaate ostoksilla en löydä ikinä itelle sopivaa..
 
Vastaaja
ap:lla on löllöä vyötäröllä niin saatat sinne ainakin lähelle 60 päästä. Kyllä se varmaan sellaisen 10 kilon pudotuksen vaatisi.

Mutta kropan mallille ei sitten taas voi mitään, kaikki eivät noihin mittoihin pääse vaikka mikä olisi. Itse olen 160/51, rasvaprosentti n. 14-15. Mitat 88-68-81. Vyötäröllä ei senttiäkään ylimääräistä, itse asiassa lihakset ovat leventäneet sitä pari senttiä.
 

Yhteistyössä