Sinä jolla kannettava tietokone

  • Viestiketjun aloittaja Inkku
  • Ensimmäinen viesti
Inkku
Suunnitelmissa on ostaa kannettava tietokone mutta millainen, minkämerkkinen... Olen ihan ulalla. Olisikin kiva kuulla nyt mielipiteitä, miten tyytyväinen olet ollut omaasi. Mitä hyviä ja huonoja puolia on tullut vastaan?
 
MacBook Pro. Sikahelppo käyttää, akku kestää mainiosti, ei tarvita virusturvaa (joka aina maksaa extraa), ja on nätti :p Kalliimpi kuin PC, mutta EHDOTTOMASTI sen arvoinen. Entinen PC kaatuili vähän väliä, eikä tehot riittäneet. Nyt ei ole tietoakaan kaatuilusta ja jaksaa loistavasti raskaampiakin sovelluksia.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
MacBook Pro. Sikahelppo käyttää, akku kestää mainiosti, ei tarvita virusturvaa (joka aina maksaa extraa), ja on nätti :p Kalliimpi kuin PC, mutta EHDOTTOMASTI sen arvoinen. Entinen PC kaatuili vähän väliä, eikä tehot riittäneet. Nyt ei ole tietoakaan kaatuilusta ja jaksaa loistavasti raskaampiakin sovelluksia.
Veit sanat suustani, Safari on vielä älyttömän nopee selain =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
MacBook Pro. Sikahelppo käyttää, akku kestää mainiosti, ei tarvita virusturvaa (joka aina maksaa extraa), ja on nätti :p Kalliimpi kuin PC, mutta EHDOTTOMASTI sen arvoinen. Entinen PC kaatuili vähän väliä, eikä tehot riittäneet. Nyt ei ole tietoakaan kaatuilusta ja jaksaa loistavasti raskaampiakin sovelluksia.
mä tilasin sellasen. saan maanantaina :p pääsee leikkimään!
 
Mulla Aceri... toimi ensimmäiset 6 kk moitteettomasti. Sen jälkeen näyttö alkoi vilkkumaan. Ei sinänsä haittaa, kun ei tee sitä koko aikaa, mutta silti raivostuttaa.
Akku ei kestänyt alun alkaenkaan isännän kannettavaan verrattuna, mutta ei ollut tarpeeksi huono vaihdettavaksi :headwall:
En ehkä osta toista kertaa, jos vain pystyn välttämään mitenkään...
 
Irma
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
MacBook Pro. Sikahelppo käyttää, akku kestää mainiosti, ei tarvita virusturvaa (joka aina maksaa extraa), ja on nätti :p Kalliimpi kuin PC, mutta EHDOTTOMASTI sen arvoinen.
Jaa, se on varmaan se sama syy, miksi Apple on itsekin tuomassa anti-virusohjelmaa koneelleen. Eli taitaa auvoisat viruksettomat mac-päivät olla ohitse.

Käytössä itsellä sekä hp:ta, Delliä & Mackin, pelittävät ok, riippuu kovasti tuo suoritusteho siitäkin, mitä sillä samanaikaisesti puuhaa.
 
vieras
Eikös Acerilla ole vain 6 kuukauden takuu. Oltiin kaupassa ja piti etsiä toinen kassa, kun kassalla oli mies, jonka Acer oli hajonnut heti takuuajan jälkeen, ja heidän juttu kesti ja kesti. Korjaus tulee kalliiksi.

Mulla on Dell.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös Acerilla ole vain 6 kuukauden takuu. Oltiin kaupassa ja piti etsiä toinen kassa, kun kassalla oli mies, jonka Acer oli hajonnut heti takuuajan jälkeen, ja heidän juttu kesti ja kesti. Korjaus tulee kalliiksi.

Mulla on Dell.
Acerilla on vuoden takuu ja jossain malleissa jopa kahden vuoden. Ei missään koneessa ole alle vuoden takuuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Mulla Aceri... toimi ensimmäiset 6 kk moitteettomasti. Sen jälkeen näyttö alkoi vilkkumaan. Ei sinänsä haittaa, kun ei tee sitä koko aikaa, mutta silti raivostuttaa.
Akku ei kestänyt alun alkaenkaan isännän kannettavaan verrattuna, mutta ei ollut tarpeeksi huono vaihdettavaksi :headwall:
En ehkä osta toista kertaa, jos vain pystyn välttämään mitenkään...
Vilkkuva näyttö voidaan huollossa korjata joten kiireesti huoltoon yhteyttä niin DHL hakee koneen huoltoon.
 

Yhteistyössä