Sinä. Parisuhteessa oleva nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kysyjä"

Vieras
Tämä palsta taitaa olla ainoa paikka missä voin kysyä aika henkilökohtaisen asian joka askarruttaa mieltäni.
Te jotka olette parisuhteessa niin masturboitteko samalla kun olette silleen, itsellä nykyinen tyttökaveri käyttää aika ahkerasti käsiään samalla kun olemme yhdynnässä. Ei ole koskaan aikaisemmin sattunut vastaavaa kohdalleni niin siksi kysyn teiltä kun täältä varmasti saa parempaa tietoa kuin kysyä joltakin seksialan ammatti tutkijoilta. :)

Silloin tällöin. Etenkin sillon kun mies panee mua peppuun.
Mua alkaa kiihottaa kun katselen miestä jota kiihottaa kun näkee mun masturboivan.

[QUOTE="kysyjä";29618276]Sai ne. Olen siitä ihan varma, ei meidän seksielämä ole rajoittunut pelkästään panemiseen. Suutakin ollaan käytetty.[/QUOTE]

mut jos haluaa siinä panemisessakin saada niin suurimman osan naisista on käytettävä käsiä

No se nainen tekee sun hommat, mikset itse hoida sitä?
Voi olla että et tee sitä tarpeeksi "hyvin" tai et ollenkaan mutta sitten vaan harjoittelemaan! :)
Harjoittelu on kivaa.

En käytä, en pidä siitä. Inhoan sitäkin, jos partneri yrittää räplätä klitorista, se tuntuu pahalta. En myöskään pidä suuseksistä (sen vastaanottamisesta siis, antaminen on ihan mukavaa), se ei tunnu miltään. Mutta olen tietääkseni vähemmistöä näissä molemmissa asioissa...

Kyllä minäkin käsillä avustan useasti samalla kun tehdään sitä. Itse se vaan työntää minun kädet pois ja tekee sen itse. Ei se minua toki haittaa, aika rivopuheinen ja sosiaalinen tapaus se muutenkin on, meinaan että varmasti on silläkin merkitystä että viitsiikö nainen itse niin tehdä.

Mää käytän aina pientä vibraa, muuten en saa. Ei tunnu haittaavan mun miestä. On helpompi saada kun voi itse säädellä sitä mistä ja miten koskettaa klitorista.

Ennen nykyistä miestä en käyttänyt vibraa yhdynnän aikana enkä silloin saanutkaan.

Mun mielestä on siis hyvä asia, että ollaan päästy jo niin pitkälle, että minäkin saan yhdynnän aikana :)

[QUOTE="kysyjä";29618401]En minä tarvi mitään oppeja, osaan kyllä tehdä naiselle hyvää.[/QUOTE]

Juu, eipä kiinnostaisi tuollainen mies, joka ei haluaisi oppia aina vain paremmaksi ja paremmaksi, vaan tyytyisi siihen mitä on. Hyh. Omanikin opetteli tuon tekniikan vasta parin vuoden tuntemisen jälkeen ja voi sitä tunnetta kun alkoi ekan kerran roiskimaan. Olisi tietenkin voinut tyytyä niihin aikaisempiinkin orkkuihin tyytyväisenä.

Enhän minä ole sanonut että en saisi naista ejakuloimaan. Kaikki naiset ei muutenkaan lennättele vaikka miten vääntää jä kääntää, toki sitä voi aina paremmin hoitaa hommat mutta en kuitenkaan niin nolla ole että pitää oppeja lueskella, rakastelu taidoista ei ollut kyse alkuunkaan tässä tpauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja wieräz;29618293:
En käytä, en pidä siitä. Inhoan sitäkin, jos partneri yrittää räplätä klitorista, se tuntuu pahalta. En myöskään pidä suuseksistä (sen vastaanottamisesta siis, antaminen on ihan mukavaa), se ei tunnu miltään. Mutta olen tietääkseni vähemmistöä näissä molemmissa asioissa...

Kappas, löysin sielunsiskoni näissä asioissa.

[QUOTE="kysyjä";29618508]Enhän minä ole sanonut että en saisi naista ejakuloimaan. Kaikki naiset ei muutenkaan lennättele vaikka miten vääntää jä kääntää, toki sitä voi aina paremmin hoitaa hommat mutta en kuitenkaan niin nolla ole että pitää oppeja lueskella, rakastelu taidoista ei ollut kyse alkuunkaan tässä tpauksessa.[/QUOTE]

(Valtaosa taitaisi pystyä siihen, mutta kumppanissa yleensä vika.) Eipä taida kaverilla olla kyllä erikoiset taidot jos asenne on tuo ja ei edes aloitusviestin kaltaista itsestäänselvyyttä osaa ymmärtää/tiedä. Päitä sitten osaa puhua siitä naisen kanssa, kommunikointi on kuitenkin seksissä myös äärimmäisen tärkeää. Kehuskelijat harvoin hyviä..

Yhteistyössä