M
masis
Vieras
Noniin, lasten suusta sen totuuden kuulee. Olin auttamassa 3-veetä pukeutumaan mummolanreissua varten. Hän siinä sitten tutkaili kasvojani, näki jonkun näppylän jos toisenkin ja tokaisi "Sinä ole ruma äiti". Naurahdin siinä, mutta itku pääsi kun lapsi oli lähtenyt. Hoin tuota mielessäni ja voi, kyllä minä taidan olla ruma ja huonokin vielä
En tiedä mikä vaihe tuolla tytöllä on menossa. Kun olin selvittämässä sen takkutukkaa, niin sanoi itsestään "minä olen ruma" ja minä siihen että "voi ethän sinä ole ruma".
Oonks mä nyt sit susiruma ja pillallinen yksilö?! Tuli vähän surullinen olo. On tässä jäänyt oma hoitaminen vähiin, tosiaan on naama kuin jonkun petolinnun arse ja muutenkin olen varjo entisestäni. Niin että taisin kuulla totuuden ja jotain tarttis tehdä!
Oonks mä nyt sit susiruma ja pillallinen yksilö?! Tuli vähän surullinen olo. On tässä jäänyt oma hoitaminen vähiin, tosiaan on naama kuin jonkun petolinnun arse ja muutenkin olen varjo entisestäni. Niin että taisin kuulla totuuden ja jotain tarttis tehdä!