P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierahin:Mä, koko perhe ja koko meidän kadunpätkä... ja koirakin... läskien valtakunta
Alkuperäinen kirjoittaja police:onko myös perheesi läski? onko miehesi läski? entä koirasi? entäs tätisi ja enosi ja vanhempasi?
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Lapsemme ovat hoikkia.
Alkuperäinen kirjoittaja police:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Lapsemme ovat hoikkia.
mutta vain toistaiseksi. ala-asteiässä se yleensä alkaa, se painon kertyminen. ja helppoakin se on, kun vaan jää mussuttamaan äitin kanssa herkkuja ja ottaa oppia äidin lautasmallista!!!
teininä on lihavaläski, ellei äkkiä itse tee elämäntapamuutosta!!
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja police:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Lapsemme ovat hoikkia.
mutta vain toistaiseksi. ala-asteiässä se yleensä alkaa, se painon kertyminen. ja helppoakin se on, kun vaan jää mussuttamaan äitin kanssa herkkuja ja ottaa oppia äidin lautasmallista!!!
Aika pitkälle totta tuo.
Mut syötettiin läskiksi jo lapsena ja kun tulin täysi-ikäiseksi ja muutin pois kotoa läskisoosipatojen ääreltä, laihdutettavaa oli kolmekymmentä kiloa ylimääräistä. Vihanneksia tai mitään kevyttä mun lapsuudenkodissa ei ollut, perunakin oli rasvaista muusia tai ranskalaisia ja kastikkeet käytännössä aina kermapohjaisia. Jugurtti rasvaista ja sokerista jne..
Kaikki elämäntavat piti opetella uusiksi, eikä se todellakaan ollut helppoa :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja police:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Lapsemme ovat hoikkia.
Aika pitkälle totta tuo.
Mut syötettiin läskiksi jo lapsena ja kun tulin täysi-ikäiseksi ja muutin pois kotoa läskisoosipatojen ääreltä, laihdutettavaa oli kolmekymmentä kiloa ylimääräistä. Vihanneksia tai mitään kevyttä mun lapsuudenkodissa ei ollut, perunakin oli rasvaista muusia tai ranskalaisia ja kastikkeet käytännössä aina kermapohjaisia. Jugurtti rasvaista ja sokerista jne..
HUOMATKAA LÄSKIT TÄMÄ!! tässä on omakohtainen kokemus asiasta.
kiitos että todistit sanani tosiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja police:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Lapsemme ovat hoikkia.
Aika pitkälle totta tuo.
HUOMATKAA LÄSKIT TÄMÄ!! tässä on omakohtainen kokemus asiasta.
kiitos että todistit sanani tosiksi!
No ei se kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, ja sun räkytys ei asiaan auta mitenkään... pelkkää pahaa mieltä saat aikaiseksi...