[QUOTE="ffff";29349805]1. Pakko. Laske, mitä menee autolla, jos junalla menee 4-5 h. Sitä paitsi työnantaja velvoittaa matkustamaan halvimman mukaan. Kilometrikorvauksia autolla ajosta ei saa, jos junayhteydet kys. välillä toimivat. Ei ihan yksinkertaista.
2. Ellet ole huomannut, aika moni käyttää junamatkat työntekoon - sekin on pakollista, työelämä on nykyään sellaista, ettei sitä 4-5 tuntia oikein voi lepoon käyttää kuten kuvittelet

. Minua eivät kiinnosta vieraiden äitien lepohetket, eikä se ole ongelmani. Mene itse kotiisi lepäämään, pysy siellä lapsinesi. Tai vaihtoehtoisesi, opeta ipanoitasi käyttäytymään. Junissa on muitakin, eikä heitä, usko tai älä, kiinnosta teitä kumarrella.
3. Olen ollut pienten lasten äiti. Minun lapseni eivät saaneet riehua junissa kuten sinun lapsesi. Tosin en minä lapsia juniin väen vängällä raahannutkaan...[/QUOTE]
1.No sitten vain kestät ne äänet, voi voi.
2. Minuakaan ei kiinnosta vieraiden työläisten lepohetket pätkääkään, eikä ne ole minun ongelmia. Ei mekään sinua kumarrella.
3. Eivät saa riehua, mutta tietääkseni on huolestuttavaa, jos pienellä lapsella ei koskaan tule kiukkuja missään tilanteissa. Jos lapsi on hyvin hijainen, kannattaa viedä lääkäriin. Välitän lapsistani toisin kuin sinä. Väen vängällä itsesi tunget junaan ehkä, mutta me ihan vain käveltiin junaan!