Sinä kuka kokeilit ennustamista täällä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras12

Vieras
Kysyin, olenko jo tavannut elämäni rakkauden ? Onko hän lähelläni nyt vai kenties jo rajan toisella puolella ?

Kuka vaan saa vastata, jos hän ei ole paikalla nyt ;)

..osaan itekin jonkin verran ennustaa, mutta leikkimielellä tosissaan tämä aloitus..

Kun isäni kuoli, radiossa oli joku Johannan ennustusohjelma. Kysyin silta naiselta kirjeitse, että mikä on isäni tila nyt, kun en ole aikoihin tavannut. En kertonut, että oli kuollut. Sanoi asioita, joita elävä ihminen tekisi. Täyttä soopaa!
Aino Kassiseen olisin luottanut.

[QUOTE="vieras";26109151]siis vasta työkkärin sivuilla haettiin noita puhelinennustajia eikä mitään vaatimuksia mistään :D[/QUOTE]

Jep, pari opiskelukaveria oli näissä hommissa ja naureskelivat aina niille keksimilleen jutuille... Niille annettiin joku "manuaali", miten soittajille puhutaan sopivan ympäripyöreitä, että juttu menee läpi. Aika sikamaista sinänsä, jos joku soittaa ja kyselee esim. kuolleesta perheenjäsenestä :(

joo itselläkin ois rahantarvetta sillon ollut mutta ei kyllä omatunto kestäis tollasta, mutta eikö ne ennustajat yleensä kuitenkin kannusta eteenpäin ja anna kannustavia ennustuksia? ettei sinällään mitään kamalan väärää kuitenkaan..

Mä kans joskus kysyin joltain palstaennustajalta tuleeko lisää lapsia. Olin tuolloin 21-vuotias yhden lapsen äiti, Iltatähteä minulle lupaili...
t: 24-vuotias kolmen lapsen äiti.

Jep, pari opiskelukaveria oli näissä hommissa ja naureskelivat aina niille keksimilleen jutuille... Niille annettiin joku "manuaali", miten soittajille puhutaan sopivan ympäripyöreitä, että juttu menee läpi. Aika sikamaista sinänsä, jos joku soittaa ja kyselee esim. kuolleesta perheenjäsenestä :(

Kunhan eivät ota oppia Sokeri-Sakarista. Auttavaan puhelimeen soittava: "Mitä minulle tapahtuu kuolemani jälkeen?" Sokeri-Sakari: "Sut kuivataan, pistetään myllyn läpi ja myydään patjantäytteiks."

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär

Yhteistyössä