Sinä kirppis varas!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sinä kuka veit maksamatta pöydästäni Turun länsikeskuksen kirppis centteristä rintarepun, toivottavasti tuli tarpeeseen!!! Laatikon saat pyytämällä missä olisi myös ohjeet siihen, ettet vaan väärin lasta siihen laita. V,.,.,, että ottaa päähän. Omalla vastuulla tiedän, mutta silti. Hinta oli huimat 8e.....

Eikö ole valvontakameroita?
Mä laitan kaikkiin tommosiin just ton takia hälärin.
Harmi että sulle kävi näin :(
Kirppiksellä harvoin ainakaan huomaa jotain menneen varkaille.

Oletko muut pöydät katsonut? Mutta kyllähän tuota tavaraa tuntuu häviävän aika paljon, sen takia itse käyn vain itse myymässä, enkä vie hyllykirppiksille ollenkaan tavaraa, jos hinnat on 1e kummallakin puolella sitten on vaikka muutamat kalliimmat kengät joilla tarkoitus "kuitata" paikkavuokra niin joku tollo ne kengät kähveltää..

No voihan kökkö. Mulla on samassa paikassa itsellläni parhaillaan loosi ja sieltäkin on kadonnut tavaraa kassan ohi. Olen etsiskellyt jo useamman päivän niitä kadonneita tavaroita, mutta eipä ole löytynyt.

Ja jos ei varasteta, niin ainakin rikotaan! Ärsyttää!!!

Vien kirpparille ehjiä ja siistejä tavaroita halvalla myytäväksi. Tuon kotiin rikkinäisiä, myymättä jääneitä tavaroita. :( Eilen kävin myyntipöytääni katsomassa ja taas oli yritetty saada kirjoja rikki. Avataan kirja, katsotaan sitä, ei haluta ostaa, läntätään auki takaisin pöydälle ja paiskitaan muuta tavaraa päälle. Tuohon ei edes hälyt auta. :(

Yhteistyössä