H
Hämäävä
Vieras
Eli joilla on peräkkäin syntynyt 2 tyttöä tai poikaa ja haluavat "onnistaa" vielä että tulisi se toivottu esim. poika jos on jo kaksi tyttöä... voitko rehellisesti vastata että näin toivoit/toivonut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Odotan kolmatta, ennestään on kaksi poikaa. Ja iha rehellisyyden nimissä, kun rakenneultrassa masukin sanottiin olevan myös poika, olin sen illan ihan älyttömän pettynyt.
En siihen mennessä ollut ajatellut toivovani vauvan sukupuolelta mitään, mutta näköjään jossain alitajunnassa olin toivonut tyttöä.
Oneksi pettymys meni nopeasti ohi ja odotan innolla, koska tämä pieni poika oikein päättää tulla maailmaan veljiensä seuraksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mintsu:ei siis sillä, etteikö poikaa yhtä lailla rakastettaisi, mutta osaisiko sitä poikaa edes hoitaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nuora:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Odotan kolmatta, ennestään on kaksi poikaa. Ja iha rehellisyyden nimissä, kun rakenneultrassa masukin sanottiin olevan myös poika, olin sen illan ihan älyttömän pettynyt.
En siihen mennessä ollut ajatellut toivovani vauvan sukupuolelta mitään, mutta näköjään jossain alitajunnassa olin toivonut tyttöä.
Oneksi pettymys meni nopeasti ohi ja odotan innolla, koska tämä pieni poika oikein päättää tulla maailmaan veljiensä seuraksi.![]()
Itselläni sama homma vaikka odotan toista![]()