Sinä joka vahtaat muita rannalla, tuletko käymään tässä pinossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mikä siinä niin vaivaa että ylipainoinen on rannalla, saati sitten että on bikinit päällä? Sattuuko silmiin, ja jos sattuu, niin miksi pitää katsoa?

Et sinäkään varmasti ole kaunis kaikkien mielestä ja silti saat olla rauhassa. Miksi minä en saisi?

Terveisin se kokoa 42/44 ja pituuttakin vaivaiset 164cm ;)

Siis mä tykkään katsoa kun ihmiset köllii ja näyttää tyytyväiseltä elämäänsä. Painosta riippumatta. Se on jotenkin kivan ja kauniin näköistä.

no jos mua tarkotat, niin mä en oo käyny tänä kesänä rannalla ollenkaan. enkä mä vahtaa, mutta kyllähän kaikki normaalista poikkeava pistää silmään. mä olen myös niin empaattinen ihminen, että tunnen voimakasta myötähäpeää, jos näen lihavan ihmisen bikineissä.

Mä ainakin katson ihimisiä rannalla, jos mua huvittaa. Sekä hyvännäkäisiä, tavallisia että rumia. Jos sua ei saa kattoa niin mene yksityiselle rannalle. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
no jos mua tarkotat, niin mä en oo käyny tänä kesänä rannalla ollenkaan. enkä mä vahtaa, mutta kyllähän kaikki normaalista poikkeava pistää silmään. mä olen myös niin empaattinen ihminen, että tunnen voimakasta myötähäpeää, jos näen lihavan ihmisen bikineissä.

Mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun!

En jumalauta ala laittamaan silmiäni kiinni tai kääntymään naama hiekkaa kohti aina, kun rannalla joku ylipainoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu ihminen tulee näköetäisyydelle.
Kyllä se tuijottamisen tunne lähtee omien korvien välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:

Mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun!

Niin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En jumalauta ala laittamaan silmiäni kiinni tai kääntymään naama hiekkaa kohti aina, kun rannalla joku ylipainoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu ihminen tulee näköetäisyydelle.
Kyllä se tuijottamisen tunne lähtee omien korvien välistä.

En minä sitä tarkoittanut. Mutta jos sua häiritsee se että rannalla on ylipainoisia bikineissä niin sinulla ei ainakaan ole oikeutta tuijottaa pahasti ;)

mutta enemmän ehkä niitä kakkosnelkkuja jotka on reiällä pilattu. Haluaisin saada pois muutaman kilon vaikken ehkä olekaa mikään valaaseen rinnastettava. Nyt rannalla huomasin ettei se laihuus ole sittenkään niin hääppöistä aina. Samat selluliitit on sielläkin ja muita muotoja ei ole ollenkaan. Oli oikeastaan ihana huomata että olen ihan hyvä tällaisena, ja kaikki muut edelleen mahtuvat rannalle ilman että "tuijottamiseni" oli mitenkään halveksivaa tai jotain vast.

Alkuperäinen kirjoittaja jope:
heh menisköhä näillä läskien vihaajilla kuinka pasmat sekasi ku joskus vaikka jonku sairauden aiheuttaman lääkityksen tmv takia lihoisivat ylipainoisiksi.

Ei kai kukaan oikeasti voi arvostella ihmistä pelkästään painon perusteella??? Jos joskus olen tuijottanut ajatuksissani niin enemmän ajattelen läskiä terveysnäkökohtana. Kyllä rannalle mahtuu kaiken näköistä ja kokoista...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä siinä niin vaivaa että ylipainoinen on rannalla, saati sitten että on bikinit päällä? Sattuuko silmiin, ja jos sattuu, niin miksi pitää katsoa?

Et sinäkään varmasti ole kaunis kaikkien mielestä ja silti saat olla rauhassa. Miksi minä en saisi?

Mä en vaan tajua, jos on läski, miksi pitää vetää pari senttiä kangasta niiden löllöjen suojaksi. Jos on päästänyt itsensä kamalaan kuntoon, miksei voi pitää vaatteita päällään TAI TEHDÄ ITSELLEEN JOTAIN???!

Itse en riisu edes rannalla, koska olen läski.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mä en vaan tajua, jos on läski, miksi pitää vetää pari senttiä kangasta niiden löllöjen suojaksi. Jos on päästänyt itsensä kamalaan kuntoon, miksei voi pitää vaatteita päällään TAI TEHDÄ ITSELLEEN JOTAIN???!

Itse en riisu edes rannalla, koska olen läski.

*olkien kolautus*

Joo mä kattelen läskejä aurinkolasieni takaa ja teen sitä edelleen. Mietin että montako hamppariateriaa se vetää tänä iltana vai onko sillä se kuuluisia lääkityksestä johtuva ylipaino.

Lihavuushan ON normaalia nykyään, eli ei sen epänormaaliuden vuoksi ainakaan pitäisi kiinnittää muiden huomiota. (Itseasiassa koko ilmiö lihavuus, nyt tai milloin tahansa, on täysin normaalia ja normaali elimistön reaktio, jossa keho varastoi pahan päivän varalle kaiken ylimääräisen.) Toisaalta, nimenomaan ämmät on niitä vahtaajia ja muiden arvostelijoita, miehiä harvemmin kiinnostaa, jos ei kiinnosta ;) :D Jokaisella on oikeus rötköttää siellä piitsillä just niissä kangaspaloissa kuin haluaa. Joten ap, nauti kauniista päivistä aivan rauhassa.

Yhteistyössä