Sinä joka olet vienyt mun tissit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
oman äitini sanoin : NE TULEE TAKAISIN.

(siis oikeesti ne tulee...)
Koskahan niitä saa ruveta odottelemaan?
Ei meinaan vuoteen ole näkynyt kun imetyksen lopettin..sniif sanon minäkin ajokoirankorvineni..

Mä oon tainnut jonkun tissit varastaa tuossa parisen viikkoa sitten :ashamed:

Mutta kunhan raskaus ja imetys loppuvat, niin eiköhän sitten ole mun vuoro antaa ne etiäppäin ja toivoa, että jäis edes osa niistä oikeista, omista mitä mulla oli ennen tätä varkautta :/

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä oon tainnut jonkun tissit varastaa tuossa parisen viikkoa sitten :ashamed:

Mutta kunhan raskaus ja imetys loppuvat, niin eiköhän sitten ole mun vuoro antaa ne etiäppäin ja toivoa, että jäis edes osa niistä oikeista, omista mitä mulla oli ennen tätä varkautta :/
pakko oli tälle nauraa hih..

toivottavasti ne ei tuu takasin samanlaisina kuin minun mummolla :x sekin oli nuorena tosi hoikka ja aika pienirintainen. muistan kun pienenä sanoin sen tissejä jumbotisseiksi kun semmoset ne oikeesti on :D mut on sille kyllä tullut painoakin vähän lisää mut pyöreähän mummon pitää ollakin :D sit taas mun äidiltä hävis kanssa tissit imetyksien jälkeen ja ei ne ainakaan vielä ole palanneet vaikka 20 vuotta on jo viimeisestä imetyksestä :whistle: olipas pitkä tissisepustus :laugh:

Multakin vietiin. Ne oli niin täydelliset ennen. Ei roikkuneet yhtään. Olin niihin 100 % tyytyväinen ja tilalle sain tämmöset pannulaput. Mistä voin hakea korvauksia?

multa kans.. ei ne alunperinkään isot olleet mutta nyt niistä ei oo jäljellä enää mitään :(
ja kuitenkin vasta eka lapsi imetettynä... ja sitäkin vaan 3kk :( pitänee kohta turvautua johonkin keinotekoisiin kun muuten tässä tulee kyllä sellaset kompleksit :(

Onkohan ne karannu mulle :o ! Mä ostin viimeks 70 G rintsikat ja tää ei oo enää oikeesti kivaa |O |O |O Mä laihduin vähän, mutta kuppikoko oli kasvanu yhdellä, kun ympärys oli pienentyny yhdellä :headwall: :headwall:

Yhteistyössä