Saisitko sinä puolisoltasi "luvan" lähteä koko viikonlopuksi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
tyttökavereidesi kanssa pitämään hauskaa?

Ja jaksaisitko sinä pitää ylipäätään lystiä 2 päivää peräkkäin?

Olisitko sunnuntaina ns. heikossa hapessa ;)) ??

Juu ei kiitos 2 päivän pippaloita, huhuh, ei kunto enää kestäisi! :D Ja kyllä, ainakin tällä hetkellä saisin taatusti luvan lähteä kun olen raskaana ja maha pystyssä, mitäs minä siellä pahojani tekisin! :D

Saisin =) miun juhlinta on sen verran kohtuullista (ilman alkoa ja puolilta öin nukkumaan) ettei se haittaisi. Mutta lasten kanssa miehellä menisi hermot täydellisesti viikonlopussa.

kyllä varmaan saisin luvan, toki edellyttäisi myös toisin päin, siitä en oliskaan niin varma:D ja en tiiä miten jaksamisen kanssa, pakko kai se olis yrittää jos sillä töin ois kerran lähteny!

saisin tai en mä mitään lupia tarvitse,mutta meillä on tapana keskustella asioista ennen asioiden päättämistä ja mulla on niin huono viinapää,että toinen ilta menis vesilinjalla..eli en ehkä heikossa hapessa,mutta väsynyt :D

ei meillä lupia tarvitse antaa. ollaan aikuisia ihmisiä. tottakai voisin lähteä tyttökavereiden kanssa vaikka viikoksi. En jaksaisi kahden päivän juhlimista enää nyt 31-vuotiaana.

Sama tietysti toisin päin ja mies onkin ollut ihan kahden viikon reissuilla kavereiden kanssa ulkomailla ja työmatkakkin monen viikon mittaisia.

Saisin luvan, mutta meillä on tällaisissa asioissa oltu aina hyvin tasapuolisia, eli jos minä saisin viikonlopun "lomaa perheestä", myös mies haluaisi vastaavasti oman miniloman. Tällä hetkellä meillä on 3 alle 4-vuotiasta lasta ja melkoista sirkusta päivät lasten kanssa, joten kumpikaan ei halua jättää toista yksin. Voisi olla melkoisen väsynyt puoliso vastassa lasten kanssa tuollaisen parin päivän irtioton jälkeen. Hyvää kyllä tekisi pieni irtiotto, mutta joskus tulevaisuudessa sitten. Ja jos lähtisin, olisin kyllä ihan hyvässä hapessa reissun jäljiltä, koska en esim. juo alkoholia lainkaan.

Saisin "luvan" ,mutten kyllä kahta päivää jaksaisi olla eikä kyllä kiinnostaisikaan olla...
Ja juon niin harvoin,että sunnuntaina olisi pää kipee vaikka vain perjantaina ottaisin muutaman... :D

Tosin selvinpäin on usein hauskempaa,kuin huppelissa joten olisin ehkä selviste :)

Viimeksi muokattu:
Tietenkin saisin "luvan", ja niin saisi mieskin. Mä en juo lainkaan, joten mulla olis sunnuntaina ihan hyvä olo. Väsyttää kyllä ehkä vois, mutta ei krapulaa.

Mä en voi ymmärtää sellaista suhdetta ollenkaan, missä pitää kysyä toiselta lupia ja vielä vähemmän ymmärrän sitä, jos kielletään toista menemästä ilman mitään pätevää syytä (esim. että sille viikonlopulle on jo sovittu muuta menoa tms).

Ei ole miestä, mutta jos olisi, niin olisi paree saada lupa. Tai muuten mies voisi huomata istuvansa tavaroineen tuossa pihassa. Lähden taas ensi maaliskuussa konferenssiin Orlandoon ja vaikka itse konferenssi kestääkin vain 3 päivää, ollaan siellä työkaverin kanssa kuitenkin vähintään 10 päivää, mielellään vähän pidempäänkin.

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
Eihan tuohon mitaan lupia tarvita eli kylla "paastaisi". Olinkin juuri Irlannissa kolmen paivan tyttojen matkalla, hyvin jaksoi 34 v. bilettaa kolme iltaa perakkain, ei ollut edes vaikeaa :D.

Testasin ja kysyin lupaa, ja se heltisi heti ja niin arvelinkin, että kävisi. Luotamme toisiimme sataprosenttisesti, joten ei ole mikään ongelma. Tosin kumpikaan ei ole ollut yötä poissa kotoa kuin työmatkojen vuoksi.

Yhteistyössä