Sinä ja facebookin käyttö, muutama kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ketä kaikki hyväksyt kaverilistalle? tutut, tuttavat, kaikki?

Miten jaat tietoja? jos jaat jotain niin jaatko sen aina kaikille, vai käytätkö listoja, esim. perhe, kaverit, kaikki, rajoitettu

Poistatko usein jonkun listaltasi?

Mun tekis mieli poistaa listalta kaikki joiden kanssa en ole missään tekemisissä, ihan vaan ronskisti. Listalle jäis ehkä 10 ihmistä :D nyt pelailen noiden rajoitusten kanssa, laitan rajoitukset joka julkaisulle ja kuvalle ketä näkee mitäkin... jos en niin sitten en jaa mitään.

Hyväksyn ihmiset, jotka tunnen kaverilistalleni. Poikkeuksena ennen kun pelailin, hyväksyin pelikavereitakin. Olen myös tutustunut joihinkin kavereiden kavereihin fb:n kautta.

Jaa usein kavereille lähinnä tietoa, sillä en julkaise mitään "salaista".

Poistan listalta jos joku alkaa rasittamaan.

Kavereina on tutut ja jaan tiedot kaikille kavereille. En poista listoilta ketään, ellei siten mene sukset ristiin jonkun kanssa.

Kavereina on esimerkiksi lapsuusajan kavereita joita ei ole nähnyt kymmeniin vuosiin ja sitten sellaisia joita on nähnyt vain muutaman kerran.

Sukulaisia, ystäviä, tuttavia ym. on kavereina. Mutta en tee mitään rajoituksia näkemisen suhteen kavereille. Ne jotka on kavereita saavat myös nähdä minun kirjoitukset ja kuvat. Julkisesti en halua mitään näkyvän.
Itsehän sitä on valinnan tehnyt kun kaveripyyntö tulee, en ole ottanut kavereiksi niitä, jotka ovat vain ns. hyvän päivän tuttuja, joita vain ja ainoastaan kiinnostaa minun kaveruus uteliasuuden takia. Ja vanhoja kouluaikaisia (ala-yläaste) kavereita en ole hyväksynyt tai pyytänyt kaveriksi, ne ovat olleet ja menneet, eikä olla missään tekemisissä.

Yhteistyössä