Meillä ainakin ollut ongelmia vaikkei uintia ole ehditty aloittaa.
Mistään toimistosta lienee turha puhua, yritysrekisteri kertoo firmalle löytyvän saman puhelinnumeron kuin meille sähköpostitse yrityksen viestinnästä vastaava henkilö, joka on tällä hetkellä "niin kipeä ettei ääntä tule edes pihaustakaan" joten puheluihin ei vastata. Hän on sanojensa mukaan myös "hieman lomaillut" joten yhteydenpito on sikälikin ollut hankalaa. Reklamoida esim firman omistajalle ei oikein voi kun puljua pyörittää ilmeisesti yksi ja sama lomaileva ja kroonisesti flunssainen henkilö.
Ensimmäinen uintikerta siis peruttiin samana päivänä tekstiviestitse, korvaavaa kertaa ei oikein voi järkevästi varata sillä varausjärjestelmä toimii pilvipalvelun (supersaas.com) päällä jonne kirjautumisesta ei yrityksen sivuilla tiedoteta. Muutenkin aika omituista lähettää vain linkki jonnekin epämääräiselle sivulle (ei siis suoraa linkkiä vaan tyyliin
www.jokusivu.com) ja saatetekstinä "varatkaa tuolta uusi aika, osaatte varmasti, kristallipallohan teillä jo on". Ei hätää, sanoi lääkäri, katsotaan josko simsalabimin sivuilta löytyisi apu. Siellä on komeasti listattu koko Suomen KAIKKI uintiryhmät ja niitä pitää sitten kahlata löytääkseen oman paikkakuntakohtaisen vauvauintinsa. Kätevää, ehkä joku niistä käy. Kysyttäessä näistä ongelmista saimme vastaukseksi että ovat siirtymässä uuteen järjestelmään ja tämä nyt on vain tämmöistä ja hieman hankalaa, kyllähän te ymmärrätte. Ehdot kun hyväksyitte laittamalla rastin ruutuun rekisteröitymisvaiheessa niin turha valittaa kiitos hei.
Lisäksi sähköpostitse meille ilmoitettiin että lasku tulee maksaa kuitenkin vaikkemme ole vielä edes osallistuneet uinneille. Korvaava kerta (sitten joskus kun se järjestetään / sinne saa varattua itsensä jotenkin) on kuulemma ilmainen. Mielenkiintoista toimintaa sikälikin että yrityksen tiedotteessa kehoitetaan tutustumaan ajoissa uintipaikkaan mutta miten sen nyt teet kun varaaminenkin on tehty lievästi sanottuna vaikeaksi.
Seuraavaksi sitten soitto kuluttaja-asiamiehelle, joka tuskin tähän ihmeempää vipua pystyy antamaan mutta toivotaan että edes joku tämän lukisi ennen ilmoittautumista kyseisen yrityksen asiakkaaksi.
Puuh.