SIMPURA ku SAPETTAA!Ukko ja kaikki ja ukko ja ukko ja... *ÄRSYTYS*

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Siis ku ukko on tommonen..... mikä lie....saatanan juntti.

No kuitenki. Just oli juttua että hää jättäis nyt muutaman viikonlopun baarireisut väliin ku tahtoo sitte mennä vähän överiks... Nooh, kuis ollakaan kun MUA pyydettiin huomiseks illaks vähän illanistujaisiin niin kai sillä takaraivossa paukku että tänään pitää saada kännit,että huomenna voi jatkaa kännipäiten. Eli siis illalla jo kisko tota lonkeroaan siihen tahtiin että tiesin että kohta se "kysymys" tulee... saisko lähtee... Tiesi mun vastauksen, tiesi mun mielipiteen, silti se kysyy, mut menee jos tuntuu siltä. Hemmettiäkö sitä sit ees kysyy? Ku menossa on kuitenkin? KÄSITÄ!
Sitte se tulee sieltä tossut ojossa,että tulin siihen aikaan kun lupashin... (kyllä, armain, tulit kun lupasit, taisi olla kuitenkin kiire kiskaista muutama nopee väliin).
Eli mua vaan nyt siis niinku sapettaa.. ourait? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jee, ourait. Sapettais muakin :/

Se meni kuitenkin "mököttäen" nukkumaan ku mä olin "naama väärinpäin" .
Siis selkeästi, mun ois pitäny olla tässä oikein mairee ilme naamalla, toivottaa mies kotiin tervetulleeksi... ja varmaan halata vielä päälle...
Nyt vaan tuntuu että ikkunat ja ovet auki,ei tässä hajussa elä kyllä pölypunkitkaan... Minen viiti... *ärrin* mun tekis niin mieli just nyt hajottaa jotain.... paiskoo jotain ja JOTAIN...
Mulla on paha mittakuppi ku se joskus pursuu vaan yli,vaikka aihe ei enää siihen oikeuttaiskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Käykö se joka viikonloppu?

Mun ei mies kyllä käy baareissa, mut oonpas joskus välillä kieltänyt tissuttelun viikonloppuna B)

No ei se käy.... Mut joka viikonloppu (lähes) se kyllä juo.
Mutta ku se tietää mun mielipiteen sen baariinmenoihin, kun se ei sieltä normaalisti pääse yhden tai kolmen jälkeen.... vaan aina pitää kiskasta sen verran että nuppi on sekasin... Kyllä se tolpillaan pysyy,vaan väliäkö sillä.Kuitenkin tiiän että se herää kännissä ja on hyvä syy jatkaa kännäämistä. Ja mun meno peruuntu siis sen siliän tien.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:

Mun ei mies kyllä käy baareissa, mut oonpas joskus välillä kieltänyt tissuttelun viikonloppuna B)

Mutta ku se tietää mun mielipiteen sen baariinmenoihin, kun se ei sieltä normaalisti pääse yhden tai kolmen jälkeen.... vaan aina pitää kiskasta sen verran että nuppi on sekasin... Kyllä se tolpillaan pysyy,vaan väliäkö sillä.Kuitenkin tiiän että se herää kännissä ja on hyvä syy jatkaa kännäämistä. Ja mun meno peruuntu siis sen siliän tien.

:hug: Aika juntti on..

Otetaan hyvä esimerkki. Ite olin baarissa ihan kaks viikkoo sitte, ekaa kertaa noin öööh.. no ainakin vuoteen... eiku.... puoleentoista. No kuitenkin. Join koko illan aikana 2 siiderii ja mulla oli hauskaa ja mies veti överit. Siihen se hauskuus sitte loppuki (niin oltiin siis kummatki sillon).
Mä vaan en voi pitää hauskaa jos mun pitää aikuista ihmistä koko ajan samalla "vahtia"

No kuitenki. Just oli juttua että hää jättäis nyt muutaman viikonlopun baarireisut väliin ku tahtoo sitte mennä vähän överiks... Nooh, kuis ollakaan kun MUA pyydettiin huomiseks illaks vähän illanistujaisiin niin kai sillä takaraivossa paukku että tänään pitää saada kännit,että huomenna voi jatkaa kännipäiten. Eli siis illalla jo kisko tota lonkeroaan siihen tahtiin että tiesin että kohta se "kysymys" tulee... saisko lähtee... Tiesi mun vastauksen, tiesi mun mielipiteen, silti se kysyy, mut menee jos tuntuu siltä. Hemmettiäkö sitä sit ees kysyy? Ku menossa on kuitenkin? KÄSITÄ!
Sitte se tulee sieltä tossut ojossa,että tulin siihen aikaan kun lupashin... (kyllä, armain, tulit kun lupasit, taisi olla kuitenkin kiire kiskaista muutama nopee väliin).

Sun ois pitänyt sanoo: Mitä oli puhetta baari reissuista??? Eikö se lupaus sitten päde??? vaikka niin ettei baariin.... vaan kotona esim..? Tiettyyn määrään...???( jota sinä valvot) ...ei liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:

Sun ois pitänyt sanoo: Mitä oli puhetta baari reissuista??? Eikö se lupaus sitten päde??? vaikka niin ettei baariin.... vaan kotona esim..? Tiettyyn määrään...???( jota sinä valvot) ...ei liikaa...

Voisit arvata (mutta arvaisit kuitenkin väärin) montako kertaa kyseisenlainen keskustelu on käyty. Lupas ja lupaa joka kerta parantaa tapansa ja opetella hillitsemään itsensä ja juoda vähemmän ja mitä kaikkee muuta...
Siis mä en itse asiassa voi käsittää miten "kiukkunen" mä nyt oon...
Tossa se nyt kuorsaa sängyssä, niin että seinät tärisee ja mua vaan niinku NIIN ärsyttää,että nukkumaan on kyllä AIVAN turha mun kuvitella meneväni...

niin tuttua, niin tuttua... ja osittain siksi on nyt exä. en jaksanu ja onneks sitte vielä pettiki niin pääsin totaalisesti eroon siittä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kuulostaa kyllä siltä että homma on riistäytymässä miehelläs käsistä. :/
Että vähintäänkin sapettais minuakin tossa tilanteessa.

Mä aloin jo tässä pohtimaan,että ei tää oo enään ees sapetusta, tää on kasvanu varmaan mun nupissa jo mittasuhteisiin, joissa mitta-asteikkoa hävettäis käyttää.

Mutta mun mies on niin juntti tai tyhmä tai jotain.Että jos aamulla sille alan paasaamaan että mitenkä sitä taas meni. NIin se sanoo,että lupasi tulla ennen puoltayötä ja tulikin ja lupas juua jotain tietyn määrän (mä enää muista, mut kyllä se jotain sötkötti), tosin se on saanu kyllä kiskoa aika vauhilla nekin ja lopputulos on siis että: miksi se sinne saakka meni sitte ensinkään? Niin siis että se siis nyt aamulla vetoo noihin syihinsä,että pysys "lupauksissaan" vaikka mä tokasin sille,että ihan sama mitä lupaat, minä oon mielipiteeni sanonu (useamman vuoden) ja se on sillä pihvi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
niin tuttua, niin tuttua... ja osittain siksi on nyt exä. en jaksanu ja onneks sitte vielä pettiki niin pääsin totaalisesti eroon siittä. :/

Tuo nyt ei raukkaparka ymmärrä mitään minkään pettämisen päälle...
Ku oliskin joku oikeen PÄTEVÄ syy huutaa ees sille jotain. Mut omassa päässäni lössähtää aina kaikki ne "pätevät" syyt.

Ja mies kun juo siksi kun haluaa ja toisekseen siksi, koska mä en ole sen äiti, ja hän on aikuinen mies ja tekee miten haluaa... (tosi aikuismaista, sanoisin ).
EIH, mä ärsyynnyn tässäkin vielä lisää...

Varmaan unissani mottaan siltä silmän mustaksi, niin saa aamulla miettiä,mitä tapahtu.

en tajua miten joku jaksaa katsoa tuollaisia kännääviä ukkoja.. itse en vain jaksa.. taas kiitän onneani että olen löytänyt miehen jolla tuo alkoholi ei oo ongelma. liikaa niitä on tullu katsottuaki aiemmin..

Eihän siinä sitten auta muu kuin olla antamatta alkoholii ...mistä se kyll vasta suuttuu..mut muutakaan en keksi... Lasten kanssa peuhaamista ja paljon jotain uutta...sellasta..esim: missä se ois vastuussa / opettaja/ työn johtaja ???( esim . joku vaativa rakentaminen josta ÄITI ei taas tiedä mitään??? Tää kyll on ihan hakuammuntaa...menis tarpeeksi iltaan...jos unohtuis se alkoholi....

Herää kysymys että miksi juo? Mistä syystä on alkanut maistua turhan usein ja paljon?
Ja noihan nyt on suoraan sanottuna pelkkiä selityksiä ja valheita ( että on tullut sovittuna aikana ja ei ole muka juonut paljoa ) millä miehes koittaa ilmeisesti ajatella asian lievempänä kuin mitä se onkaan. Tuosta on niin kovin helppo lipsua aina vaan syvempään suohon :|

No, en osaa muuta kuin toivoa parempaa tulevaisuutta asian suhteen. :hug:

:hug:
Sapetus vois olla lievä ilmaisu tunteista jos olisin samassa tilanteessa.
Mä jotenkin luulen että sä vähättelet omaa suuttumistas/ärsyyntymistä. "Ärsyynnyt ilman syytä", se että miehen juominen häiritsee sua ei ole turhasta ärsyyntymistä. Mitä asialle voi tehdä? Kumpi on valmis muutokseen tai hyväksymään tilanteen?

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Eihän siinä sitten auta muu kuin olla antamatta alkoholii ...mistä se kyll vasta suuttuu..mut muutakaan en keksi... Lasten kanssa peuhaamista ja paljon jotain uutta...sellasta..esim: missä se ois vastuussa / opettaja/ työn johtaja ???( esim . joku vaativa rakentaminen josta ÄITI ei taas tiedä mitään??? Tää kyll on ihan hakuammuntaa...menis tarpeeksi iltaan...jos unohtuis se alkoholi....

Ei auta. Se leikkii mieluiten lasten kanssakin pikkuhiprakassa. Selvinpäin ei.

Ja sille joka ihmetteli miten jaksaa kattoa...Noh alkuun sitä ajatteli,että no niinhän ne kaikki "nuoret" Sitte ite kyllästy ja sitte tuli lapsi ja aina vaan sitä odotteli että kyllä se kohta "järkiintyy".
Nyt mä taidan vasta olla luopunu toivosta sen järkiintymisestä. Mut lapsia on jo neljä ja ite kotona vaan tällä hetkellä. Ei siis kovin hääviä.
Selvinpäin tuo on... ööööh.... ei se oo kyllä oikeestaan kiva sillonkaan, tai hyvin harvoin, tai jotenkin.
Hiprakassa se ois "kiva" mut sitte en oo enää minä kiva.

Kai sitä vaan nököttää.... ja nököttää tässä ja ihmettelee,että näin tässä sitte kävi. Tulee oma lapsuus elettyä uudelleen, mut ÄÄÄH, kerranhan sitä vaan eletään.

Sori, mulla kiehuu, enkä mä osaa nyt kirjottaa mitään nättiä....

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä jotenkin luulen että sä vähättelet omaa suuttumistas/ärsyyntymistä. "Ärsyynnyt ilman syytä", se että miehen juominen häiritsee sua ei ole turhasta ärsyyntymistä. Mitä asialle voi tehdä? Kumpi on valmis muutokseen tai hyväksymään tilanteen?

Itseasiassa ei sille oikeen mitään voi tehdä.
Mun on jatkettava näin tai sitte ei ollenkaan.
Mies ei omia juomisiaan muuta, ja syy on nimenomaan se,että lapsena äiti sai häntä komentaa ja sen jälkeen ku hän täytti 18 ei häntä oo komennellu enää ketään (omin sanoin siis).
Jossain takaraivossa sillä mättää mutta ku minä jaksa sen aivotuksia alkaa purkamaan.
Ja mies on ihan ite sanonu,että ite mä tässä kerään ongelmia ku ärsyynnyn. Kai mä sitte yritän itekki selittää itelleni,että ei kannata ärsyyntyy ja ärsyynnyn silti.

Ja olen selkeän sekava.Näemmä.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Herää kysymys että miksi juo? Mistä syystä on alkanut maistua turhan usein ja paljon?
Ja noihan nyt on suoraan sanottuna pelkkiä selityksiä ja valheita ( että on tullut sovittuna aikana ja ei ole muka juonut paljoa ) millä miehes koittaa ilmeisesti ajatella asian lievempänä kuin mitä se onkaan. Tuosta on niin kovin helppo lipsua aina vaan syvempään suohon :|

No, en osaa muuta kuin toivoa parempaa tulevaisuutta asian suhteen. :hug:

Paskat sillä mitään muuta syytä oo ku että SE ON NIIN KIVAA!!!
ja PITÄÄ PÄÄSTÄ RENTOUTUU... ja mitä lie.

Mä oon paskamainen akka, sekin voi olla hyvä syy. Vtut se mitään syitä tarvii. Kuhan juo kuten isänsä ja loppukin on varmaan ihan samanlainen.

Alkoholismi on etenevä sairaus. Miettikää niitä lapsianne. Mun sydän oikeesti itkee niiden takia. Nimimerkillä minä olen se tytär, joka sai leikkiä isän kanssa vain kun isä oli hiprakassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:

Itseasiassa ei sille oikeen mitään voi tehdä.
Mun on jatkettava näin tai sitte ei ollenkaan.
Mies ei omia juomisiaan muuta, ja syy on nimenomaan se,että lapsena äiti sai häntä komentaa ja sen jälkeen ku hän täytti 18 ei häntä oo komennellu enää ketään (omin sanoin siis).
Jossain takaraivossa sillä mättää mutta ku minä jaksa sen aivotuksia alkaa purkamaan.
Ja mies on ihan ite sanonu,että ite mä tässä kerään ongelmia ku ärsyynnyn. Kai mä sitte yritän itekki selittää itelleni,että ei kannata ärsyyntyy ja ärsyynnyn silti.

Ja olen selkeän sekava.Näemmä.

Mä taidan myös olla enemmän sekava kuin selkeä.
Mä vasta hetki sitten tajusin etten turhasta ärsyynny, kuitenkaan. :/ Mitta on nyt täys. Mun mielestä sun kannattaa kuitenkin ehkä ärsyyntyä jos mies käyttäytyy niin että sulle koituu siitä harmia.

Yhteistyössä