Simple

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Fitfarmin simplestä? Itse olen menossa leikkaukseen ensivuoden alusta ja ajattelin tuon avulla puottaa painoa toipilas aikana.
Kaipailisin käyttäjä kokemuksia
 

Yhteistyössä