Siman alkoholipitoisuudesta haittaa raskaana ollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vappupallo omasta takaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vappupallo omasta takaa

Vieras
Kattoin eilen kaupassa että noissa kaupan simoissahan on alkoholia 0,5-0,8%. Mites raskaana ollessa, onko niistä haittaa? Itelle ei oikein sano mitään kun en alkoholia ikinä ole liiemmin käyttäny, että onko tuo nyt käytännössä sama ku ei mitään vai pitääkö jättää väliin?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mikä ihme siinä on et 99% naisista jotka pamahtaa paksuks menettää täysin maalaisjärjen ja alkaa hysterioimaan?

Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?
Itelle ei oikein sano mitään kun en alkoholia ikinä ole liiemmin käyttäny, että onko tuo nyt käytännössä sama ku ei mitään...

Mikä ihme siinä on et 99% naisista jotka pamahtaa paksuks menettää täysin maalaisjärjen ja alkaa hysterioimaan?

Näinpä. Saahan LAPSETKIN juoda simaa. Ei siitä humalaan tuu jos ei litrakaupalla sitä kisko.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?
Itelle ei oikein sano mitään kun en alkoholia ikinä ole liiemmin käyttäny, että onko tuo nyt käytännössä sama ku ei mitään...

No...Vaikka nyt itse olisitkin absolutisti, luulisi kuitenkin sen verran "yleistietoa" olevan, että tiedät noiden lukujen merkitsevän "käytännössä" ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja JanJade:
Itse pysyttelen myös siman kohdalla 0 - linjalla. Alkoholitonta simaa löytyy myös kaupasta. En kyllä lapille juottas noita simoja mis vähänkin alkoholia.

Kotisimaankin muuten kertyy alkoholia :/

Muistaakseni menee niin, että sokeri+hiiva ja niiden käymistuotteena on alkoholi.

Alkuperäinen kirjoittaja JanJade:
Itse pysyttelen myös siman kohdalla 0 - linjalla. Alkoholitonta simaa löytyy myös kaupasta. En kyllä lapille juottas noita simoja mis vähänkin alkoholia.

No mä en ainakaan onnistunu yhen kauppareissun perusteella löytämään kun noita missä oli just 0,jotain.

kerroin äidilleni näistä simagallupeista. Se nauroi ihan hirveesti. Kertoi, että kotisimaan tulee kahden herneen kokoinen pala hiivaa kahdeksaan litraan nestettä, joten prosenttia voi itse kukainenkin miettiä. Tuntuu, että jotkut menettää sen plussan myötä viimeisenkin maalaisjärjen.

Yhteistyössä