Silottava markettihoitoaine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purjosipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

purjosipuli

Aktiivinen jäsen
21.04.2013
3 517
4
38
Jyväskylä
Noni, haetaan (ohueen) kuivaan tukkaan silottavaa hoitoainetta. Tukka nyt on pörröä, sitä pitäis saada pois, samoin takkuisuutta. Tuo himskutin fibrology tjsp, uus vihreä puteli ei toiminut, samoin garnierin densify oli ihan uskomatonta sontaa. Silikonia saa kyllä olla, laitan kumminkin vaan latvoihin. Joo ehkä joku jätettäväkin vois toimia, samoin joku hiusnaamio. Kriteerinä kumminkin halpa hinta ja se et löytyy ihan normikaupasta. Eikä sunsilkkiä, yh. Eikä zx:iä, ei toimi. Enkä leikkaa, mieluummin huijaan silikonilla. Kitooos.

No mä olen ehtinyt käyttää vasta 3 tai 4 kertaa, mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Jotain muita Tresemmejä olen aikaisemminkin kokeillut, mutta tämä on se ainut oikeasti silottava. Mulla on ohuet, huonokuntoiset hiukset. Kaiken lisäksi pesuväliksi riittää normaali 2-3 päivää, useinhan silottavat rasvoittaa ohuen hiuksen ja on pakko pestä päivittäin. Tuossa sarjassa olisi vielä lisäksi joku silotusneste, jota käytetään suoristusrautojen kanssa, sitä en ole kokeillut.

Muotoilla pitää ennen kuin hiukset on kokonaan kuivat, itse käytän isoja tarrarullia. Muutoin nämä kosteat kelit kyllä saa hiukset pörröön noillakin aineilla.

Mä tykkään Garnierin split ends bandagesta vai mikä hitto sen nimi nyt onkaan. Mutta siis sellainen jätettävä seerumi, tuntuu öljyltä muttei näytä siltä tukassa. Jos oikeen hyvän lopputuloksen haluaa niin vähän kantsii käytellä suoristusrautaa tuon seerumin levittämisen jälkeen.