Silmäpuolena... ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SokeaKana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SokeaKana

Vieras
Että tämöstäkin voi ihmiselle sattua. Toisesta silmästä meni noin viikkko sitten näkö. Nyt on silmäpolilla ravattu, toiseseenkin silmään tuli jo hiukan sameutta. Diagnoosit pelkkää arvailua, ensin heittivät "veritulpan", mutta nyt kai kuitenkin iriitti, epätyypilsiä tulehduspesäkkeitä jne. Kortisonitipoja silmiin ja oottelen ens viikolle eettä pääsen sisätaudeille ja taas silmäpuolelle. Hirvee liuta verikokeita r, epäilevät kaikkee hdollista, reumataudeista alkaen. Jännittää. Hirviittää.Miten tästä voi selvitä? Näänkö enää ikinä entiseen malliin... Sori kirjothusvireet, tässä tihrustan... ;/

Hui kauheeta, ihanko yhdessä yössä, vai oireiliko se pidempäänkin?
Mulla on niin huono näkö, että tämän vähäisen menetys tuntuisi ylipääsemättömältä.
sit vielä, että jännä, jos olisi joku reuma, eikö olisi oireillut jotenkin muuten ensin.
Toivottavasti saat vastaukset pian, kauheaa tuollaisnen odottaminen.

Parissa päivässä laskeutui sellainen verho silmän päällle. Ensin luulin et vaan kuvittelinm mutta pako oli lääkäriin lähtee kun en lopilta nähnyt kunnolla lukea. Kuulemma jotkut reumat tms. voivat oireilla ensin silmillä. Myös ms ja muut "sisäsyntyiset sairaudet". Katotaan mitä tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Hui kauheeta, ihanko yhdessä yössä, vai oireiliko se pidempäänkin?
Mulla on niin huono näkö, että tämän vähäisen menetys tuntuisi ylipääsemättömältä.
sit vielä, että jännä, jos olisi joku reuma, eikö olisi oireillut jotenkin muuten ensin.
Toivottavasti saat vastaukset pian, kauheaa tuollaisnen odottaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja SokeaKana:
Että tämöstäkin voi ihmiselle sattua. Toisesta silmästä meni noin viikkko sitten näkö. Nyt on silmäpolilla ravattu, toiseseenkin silmään tuli jo hiukan sameutta. Diagnoosit pelkkää arvailua, ensin heittivät "veritulpan", mutta nyt kai kuitenkin iriitti, epätyypilsiä tulehduspesäkkeitä jne. Kortisonitipoja silmiin ja oottelen ens viikolle eettä pääsen sisätaudeille ja taas silmäpuolelle. Hirvee liuta verikokeita r, epäilevät kaikkee hdollista, reumataudeista alkaen. Jännittää. Hirviittää.Miten tästä voi selvitä? Näänkö enää ikinä entiseen malliin... Sori kirjothusvireet, tässä tihrustan... ;/

siis tapahtuko ensin niin , että oli niinku poskiontelontulehdus ja särki päätä ja pikkuhiljaa nälö hävis?

Alkuperäinen kirjoittaja SokeaKana:
siis tapahtuko ensin niin , että oli niinku poskiontelontulehdus ja särki päätä ja pikkuhiljaa nälö hävis?

[/quote]

kun mulle kävi näin, että olis ollu poskiontelotulehdus mitä ei sitten kuiteskaan ollu ja näkö meni kokonaan toisesta silmästä.

Hakeudu kunnon lääkäriin... mun miehellä alkoi nenästä vaiva, mikä eteni ylös silmään ja otsaan, todettiin vesirokon jälkitaudiksi ja silmä tutkittiin helsingin silmälääkärissä. Sai lääkkeet. Onneks ei näkö lähtenyt .

Yhteistyössä