Silmänympärysvoide tummille silmänalusille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ankeeta

Vieras
OIsko jollain omakohtaista kokemusta hyvästä tuotteesta tummille silmänalusille ja turvonneille yläluomille?
Cliniquen all-about-eyesia kokeilin yhden purkillisen verran, enkä huomannut vaikutusta kumpaankaan ongelmaan :(

Itse olen käyttänyt lumenen sitä oranssikorkkista,seerumia ja voidetta päälle noin 1,5v ei auta mitään. Mulla ainakin isältä peritty tummat silmänaluset ei ne lähde millään voiteilla:/ Isän tummalla siskolla myös samanlaiset silmänaluset...

mä käytän sitä garnierin tummille silmänalusille tarkotettua voidetta, sisältää kofeiinia ja jotain helmiäsjuttua.. eli ei poista ongelmaa, mutta antaa hiukan valosuutta silmänalusille.

Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
mä käytän sitä garnierin tummille silmänalusille tarkotettua voidetta, sisältää kofeiinia ja jotain helmiäsjuttua.. eli ei poista ongelmaa, mutta antaa hiukan valosuutta silmänalusille.

Tää vihree roll'on kynä on myös palkittu Euroopan myydyinpänä. Ite oon kans kokeillu kaikkea Cliniquesta, Biothermista ja Lancomesta Dioriin. Sokos myy Dr. Sebachia (?) ainakin Eye Tuckkina silmäpusseihin ja taitaapa sarjalla olla Under eyes circle -tuotekkin, jos haluaa investoida sen kuusikymppisen silmänaluksiin:).