Silmämeikin pohjustusvoide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkailija

Vieras
Ajattelin ostaa silmämeikin pohjustusvoiteen, kun luomiväri tarttuu ikävästi luomen yläpuolelle heti kun silmän laittaa auki, pitäisi auttaa tähän? Mutta laitatteko ensin meikkivoiteen, sitten pohjustusvoiteen ja sitten puuterin? Missä välissä meikkivoide siis tulee?

Eikös se ero muuhun ihoon ole selvä jos meikkivoidetta ei silmien ympärillä ole? Itselläni on huono iho ja meikkivoidetta täytyy laittaa melkeinpä koko kasvoille..

Toki laitat sitä alaluomille, mutta jos ero on niin selvä, että pakko laittaa myös yläluomille, niin sitten sinulla on vääränväristä meikkivoidetta. Tietysti sinne ihan kulmakarvan yläpuolelle voi taputella, mutta yleensä se valuu sieltä sitten, jos on hoitavampaa ja sitten on meikki sutussa.

Urban Decayn Primer Potion on hyvää ainetta tai Too Faced Shadow Insurance.

Mä laitan pohjustusvoiteen, sitten vielä ns. translucent-puuterin siihen ja sitten varsinaisen luomivärin. Jos mun luomiväri olisi enemmän puuterimaista, jättäisin varmaan sen oikean puuterin pois sieltä välistä.

Mä laitan silmämeikin pohjustusvoiteen ja sitten silmämeikin, en laita meikkivoidetta tai mitään sinne sekaan... Meikkivoiteenhan pitäisi olla samansävyinen oman ihon kanssa joten mitään kummallista kontrastiahan ei pitäisi syntyä vaikka jättäisi meikkivoidetta laittamatta silmäluomiin (mun mielestä muutenkin vähän kumma ajatus, en ole koskaan laittanut meikkivoidetta silmiin..).

Mä laitan silmämeikin pohjustusvoiteen ja sitten silmämeikin, en laita meikkivoidetta tai mitään sinne sekaan... Meikkivoiteenhan pitäisi olla samansävyinen oman ihon kanssa joten mitään kummallista kontrastiahan ei pitäisi syntyä vaikka jättäisi meikkivoidetta laittamatta silmäluomiin (mun mielestä muutenkin vähän kumma ajatus, en ole koskaan laittanut meikkivoidetta silmiin..).

Laitatko meikkivoidetta edes alaluomelle? Oma ihoni on tosiaan huonossa kunnossa, joten meikkivoidetta täytyy laittaa aikalailla koko kasvoille, toki epäpuhtauksia ei ole silmien ympärillä :) Mietinkin että voisikohan silmieni vuotaminen johtua siitä että laitan meikkivoidetta aika paljon myös silmien ympärille..

Yhteistyössä