Silmäkarkkia palstan naisväelle 😉

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja sulla on 2 päätä, yläpää ja alapää. En vaan tiedä, kumpiko niistä kulloinkin puhuu
Jumala katsos loi setiksen(kin) kaltaisekseen *)
Kuuntelen kumman kautta hän puhuttelee minua ja tietysti toimin sen mukaan. Ilahduttavan usein nykyisin alapään kautta. Halleluujat siitä hänelle 😍👍

*) harmi kun jumala ei ole uroskenguru 🤭

Ainakin @m1es ymmärtää harmitukseni syyn…
 
Setiksellä alkaa olla jutut vähiissä, kun
uskonnon rienaaminen nousee ykköspuheenaiheeksi joulun alla.
Ateistina voi elää siivosti toisia rienaamatta.
Selaas taaksepäin niin näet kuka taas aloitti?

Hän teki toisessa ketjussa tosi törkeän tempun väärentämällä tekstini ihan muuksi. Poistatin sen samantien.

Ekko tulee saamaan jatkossa lisää hihhuli/uskonnon/jumal -rienauksia jos jatkaa samalla linjalla. Takaan sen 😎

ps. sanavarastossani ei ole sanaa pyhä 😏
 
vierailija
Huom, ei se naurahdus siis ollut sulle vaan Ekolle joka palvoo ko. miestä. Ajattelin että palvoisi jtn rikugeremäistä Hollywood staraa, tms.

Mutta ihan kiva kun meitä taviksiakin palvotaan
Aa, ok no kiitos selvennyksestä :)

Ei hänessä siis mitään vikaa ole, mutta minua ei sytytä. Oma ukkoni on häntä jopa vanhempi ja mun mielestäni nuorekkaampi ❤

Ja sinä varmaan vasta olet tosi hottis, mitä nyt ainakin itse olet kertonut 😍

Mut totta puhuen vähän vanhemmista, siis julkisuuden henkilöistä. Mads Mikkelsen on kyllä mun yks ehdoton suosikki 😍
 
vierailija
Aa, ok no kiitos selvennyksestä

Ei hänessä siis mitään vikaa ole, mutta minua ei sytytä. Oma ukkoni on häntä jopa vanhempi ja mun mielestäni nuorekkaampi

Ja sinä varmaan vasta olet tosi hottis, mitä nyt ainakin itse olet kertonut

Mut totta puhuen vähän vanhemmista, siis julkisuuden henkilöistä. Mads Mikkelsen on kyllä mun yks ehdoton suosikki
Eiku hei, Arto Satonen se vasta namu on.. 🤣 Anteeksi..
 

Yhteistyössä