Silmäasema ja s-bonusten näkyminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Tietäskö joku, kuinka kauan voi kestää että silmäasemalta ostetut summat näkyvät s-bonusten sivuilla? Ihmettelen, kun ostin lasit 8 päivä ja ostosta ei vieläkään näy siellä ostetuissa. Näistä ostoksista pitäisi vielä tulla tässä kuussa tuplabonus, joten ei ihan pikkusummasta ole edes kysymys. Se myyjä jotenkin sähläsi niiden korttien kanssa, joten sen takia olen niitä seurannut ja nyt ihmettelen, että voiko tosiaan kolmatta viikkoa kestää bonusten kirjautuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Tietäskö joku, kuinka kauan voi kestää että silmäasemalta ostetut summat näkyvät s-bonusten sivuilla? Ihmettelen, kun ostin lasit 8 päivä ja ostosta ei vieläkään näy siellä ostetuissa. Näistä ostoksista pitäisi vielä tulla tässä kuussa tuplabonus, joten ei ihan pikkusummasta ole edes kysymys. Se myyjä jotenkin sähläsi niiden korttien kanssa, joten sen takia olen niitä seurannut ja nyt ihmettelen, että voiko tosiaan kolmatta viikkoa kestää bonusten kirjautuminen.

Moi,
se kirjaaminen kestää...eli huhtikuussa kun saat seuraavan tiliotteen, niin siellä näkyvät. Bonuksethan maksetaankin tilille viiveellä eli ei ole ns. ajantasainen niinkuin pankkitili ;)

no olen tuolta s-sivuilta yrittänyt lukea, että kauanko niissä vois kestää. En ole ennen asioinut siellä ja vielä siihen se sählinki niiden korttien kanssa.
Eli voin siis odotella ensi kuuhun ja jos ei sitten näy niin ottaa yhteyttä sinne toimipaikkaan...

Yhteistyössä