silmä kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katse

Jäsen
01.06.2007
527
0
16
eilen tunsi että silmä tuntui kipeältä. Tänä aamuna silmä on niin kipeä että tekee tosi kipeää räpytellä silmiä? Kipu on silmä nurkassa kun silmänurkkaa painaa vähän sormella. Silmässä ei näy mitään. Mitä tää voi olla. Tuntuu tyhmältä mennä lääkäriin kun siinä ei näy mitään. Mutta en voi pitkään enää pitää näin kipeää silmää.

jaa-a
mulla on yleensä allergia reaktion jälkeen kipeä...
mut kyllä mä sinuna kävisin lääkärissä..saattaahan siinä olla joku roska tai jotain muuta mitä ei meinaa paljaalla silmällä nähdä

Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:
eilen tunsi että silmä tuntui kipeältä. Tänä aamuna silmä on niin kipeä että tekee tosi kipeää räpytellä silmiä? Kipu on silmä nurkassa kun silmänurkkaa painaa vähän sormella. Silmässä ei näy mitään. Mitä tää voi olla. Tuntuu tyhmältä mennä lääkäriin kun siinä ei näy mitään. Mutta en voi pitkään enää pitää näin kipeää silmää.

mulla on ollu sama vika nyt 3 päivää , tänään aamulla alko helpottaan :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:

mulla on ollu sama vika nyt 3 päivää , tänään aamulla alko helpottaan :attn:

tämä on ihan kamalaa...ei kärsis yhtään räpäyttää ja kun pitää väkisin silmää auki niin alkaa valua vettä kauheasti..... :'(

luulen että on ollu roska silmässsä kun yöllä oli vuotanu paljon vettä yms, eikä ollu oikeestaan yhtään kipee enää .
kannattais varmaan käydä terveyskeskuksessa näyttämässä... :attn:

Hei mulla oli ihan samaa. Mut ilmesty samaan aikaan kun järkyttävä ihottuma, eli epäilen et se oli allerginen reaktio jostain.. En kyllä tiedä et mistä. Ehkä joku hedelmä, joka reagoi ristiin pujon tai koivun kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti

no tos on erilaisia silmävaivoja

Kiitti...voisikohan kyseessä olla sarveiskalvon tulehdus? Mulla aikoinaan (20-v sitten) oli jotain silmätulehduksia paljonkin, myöhemmin sairastuin selkärankareumaan (silmätulehdukset liittyi siihen). Vaan oireita en enää muista, miten ne alkoi.

Viime viikolla minulla oli oikean silmän ripsien rajan yläpuolella kipeä kohta , mikä oli turvonnut ja punainen , no se lähti pariksi päiväksi , kunnes tuli samaan silmään mutta vaan alas reunaan samainen kohonnut kohta joka on punainen ja sattuu kun räpyttelee , onko kenelläkään sattunut moista ?

Yhteistyössä