Silloin kyllä hävetti- kootut lasten nolot sutkautukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Meillä 3 v. alkoi kuuluvalla äänellä luetella tuntemiaan henkilöitä nimeltä, ja lisäsi että kenellä heistä on pippeli ja kenellä pimppi. Tyyliin äidillä on pimppi, isillä pippeli, Matilla pippeli, Maijalla pimppi jne. Aiheutti hilpeyttä, mutta minua kyllä nolotti aika huolella. :-D

mun vanhin tyttö oli jotain 4v kun oltiin citymarketissa ja tyttö halusi jäätelöä. sanoin sitten ettei tänään osteta herkkuja niin tyttö huusi täysillä "ai sattuu". kysyin että miksi? niin tyttö huus takas "kun sä lyöt mua". aika monta mummoa kääntyi ihmettelemään. ihme! enkä oo kyllä lyönyt koskaan ja yritin selittääkin silleen että mummotkin sen tajusi. hävetti niin että tomaatit kalpeni mun naaman rinnalla. nyt kyllä naurattaa, vähän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25879636:
mun vanhin tyttö oli jotain 4v kun oltiin citymarketissa ja tyttö halusi jäätelöä. sanoin sitten ettei tänään osteta herkkuja niin tyttö huusi täysillä "ai sattuu". kysyin että miksi? niin tyttö huus takas "kun sä lyöt mua". aika monta mummoa kääntyi ihmettelemään. ihme! enkä oo kyllä lyönyt koskaan ja yritin selittääkin silleen että mummotkin sen tajusi. hävetti niin että tomaatit kalpeni mun naaman rinnalla. nyt kyllä naurattaa, vähän. :D

Oho, aika hirveetä, eikä ollenkaan hauskaa.

Kun lapsi oli 3 vuotta, oltiin uimahallissa ja vieressä pesi leveähkö naisihminen itseään. Lapsi hetken katseli touhua ja sitten kysyi kovaan ääneen "äiti, miten toi täti yltää pesemään kaikkialta kun se on niin iso"..

Täti nauroi, äiti häpesi.

olimme tykkimäellä 2veen kanssa. safarijunassa on sellainen gorillakuvatus ja tyttöpä sitten keksi, että se on pappa... sillä seurauksena, että loppupäivän kaikui iloinen "papan pylly näkyi"-huutelu.
sama neiti myös huusi ensin uimarannalla & myöhemmin parvekkeella
että " isi vetää punkkua, äiti vetää punkkua".. oli kuunnellut fröbelin palikoita ja jotenkin tuo liittyi pumppulauluun

2,5-vuotias neiti oli ensimmäisellä helsingin reissullaan ja näki elämänsä ensimmäisen kerran hunnutetun naisen.
Ihmetteli KOVAAN ääneen, että "äiti, kato haamu". Ja siitä päätellen, että ko nainen kääntyi ja katsoi meitä, niin kyseinen "haamu" ymmärsi suomea.
Äitiä vähän hävetti, mutta...

Tytöt olivat isänsä kanssa käymässä pankissa, kun vanhempi sanoi suureen ääneen "Iskä varasti äitin rahat." Isänsä pyysi toistamaan mitä sanoi äsken ja tyttö sanoi vielä toisen kerran, kolmannella kerralla huusi niin, että pankin virkailijakin kuuli.

Tapaus oli sellainen, että edellisenä päivänä olimme isänsä kanssa keskustelleet, ettei olisi saanut ottaa salaa / ilmoittamatta rahaa tililtäni ja tyttö kuuli sen. Isä oli hyvin häpeissään viedessään rahaa pankkiin - omalle tililleen.

kun kuopus syntyi ja imetin tietysti silloin ja oltiin sitten appiukon luona kylässä, pöydän ääressä istuttiin. Esikoinen tuli syliini, otti tisseistäni kiinni ja kehaisi papalle "pappa katso äitin tissejä, äitin tissiä voi maistella!" pikkusen hävetti.

• Tykkää
Reactions: maitovara
sattui mulle pienenä,kun en tiennyt että mitä tarkoittaa eroottinen mutta tiesin mitätarkoitta eksoottinesitten olin justiinsa nähnyt telkasta koiraohjelmaa jossa koirille annettin rentouttavaa hieronta jtn jasitten olin kummeillanija meniin sitten vahnigossa sanomaan jonka tajusin mitä tarkoittaa pari kuukautta myöhemmin (heilä on koira,jolla oli ynttärit ja tehtiin sille kaikkee) sanoin sitten vahingossa että annan laralle eroottista hierontaa :D siis kyllä nykyään toi hävettää :D