Sillälailla! ”Koronarokote mullisti elämän ja jätti Jonna Aaltosen kehoon ikuisen jäljen” 😢😭

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jonna Aaltonen havahtuu outoon oloon. Hän ei tunne mitään ja kroppa on voimaton.
Eletään vuotta 2021. Korona on jyllännyt ympäri maailmaa jo pitkään, ja vihdoin pandemiaa aiheuttavaan virukseen on kehitetty rokote. Suomessa ensimmäinen rokotekierros on ohi ja vahvistusrokotuksia jaetaan.

Talliyrittäjä ja ratsastaja Aaltonen on saanut vahvistusrokotteen, ja neljä päivää myöhemmin hän huomaa koko kehossaan tuntohäiriöitä. Ongelma ei häviä, vaan pahenee ja Aaltonen hakeutuu lääkäriin.

– Siinä vaiheessa en tuntenut mitään, mistään kohdasta ihoa. Lisäksi oikeasta kädestäni hävisi voima ja oikea jalkani toimi huonosti. Olin hauras kuin vanha mummo, Aaltonen muistelee.

Hänet viedään Meilahden sairaalassa magneettikuvaukseen, joka kestää tunteja. Kuvauksen lisäksi häneltä otetaan selkäydinpunktio, eli ohuella neulalla imetään selkänikamien välistä näyte aivo- ja selkäydinnesteestä, joka paljastaa muun muassa tulehdukset selkäytimessä.

MTV
 
vierailija
Korjaus: Ylen sivustolta poimittu lainaukset. Linkin laitoin toisessa viestissä, mutta sitä ei ole vielä julkaistu.

”Jonna Aaltonen sairastui vakavasti toisesta koronarokotteesta ja sai Lääkevahinkovakuutusyhtiöltä korvauksen. Yle on nähnyt Aaltosen saaman korvauspäätöksen.

Tutkimuksissa löytyy vihdoin syy ongelmiin. Kaulaytimessä on plakkimuutos eli keskushermostoa demyelinoiva sairaus.

– Kun sitä tutkittiin, mitään muuta aiheuttajaa siihen ei löytynyt. Se katsottiin koronarokotteen aiheuttamaksi, eli kehon autoimmuunireaktioksi rokotetta vastaan, Jonna Aaltonen kertoo.

Takaisin hevosen selkään

Heti sairastumisensa jälkeen Aaltonen ei pystynyt ajattelemaan muuta kuin selviytymistään jokapäiväisestä elämästä. Nopeasti ajatuksiin tuli kuitenkin myös tulevaisuus ja miltä se näyttää.

Aaltosen koko elämä oli rakennettu perheen ja hevosten ympärille. Muita vaihtoehtoja hän ei ollut edes miettinyt ala-asteen jälkeen. Uraan oli mahtunut jo niin kilpailuja ja hevosalan opintoja kuin töitä kotimaassa ja ulkomaisilla huipputalleilla. Elanto tuli täysin hevosista.”
___________________

Juttu on pitkä, laittakaa Googlehakuun ao. teksti, niin löydätte sen:

Koronapandemia jätti Jonna Aaltosen kehoon ikuisen jäljen.
 
vierailija
Olisi voinut saada kehoonsa vastaavan reaktion flunssasta tai influenssarokotteesta. Hän totesi itse.
Muttei saanut. Eikä koskaan ennenkään saanut. Mutta nyt hän alistui uuden rokotteen koe-eläimeksi ja katuu syvästi lopun elämäänsä suurta virhettä, todnäk elämänsä suurinta

Että seliselit vaan sulle

-itseään onnitteleva k-piikittämätön ja sairastumaton-
 
vierailija
Miten ihmeessä sä jaksat jauhaa tästä samasta asiasta vuosikausia? Koeta nyt aikuisena ymmärtää, että jokainen aikuinen tekee omia valintoja ja kantaa valinnoistaan vastuunsa. Monen toi rokote on kuitenkin pelastanut. Nyt kävi noin, ikävää, mutta se oikeasti on voi voi. Se, että sä lällättelet vuodesta toiseen rokottamattomuudellasi, niin - no, enpä ole moiseen missään muualla törmännyt kuin täällä.
 
vierailija
Miten ihmeessä sä jaksat jauhaa tästä samasta asiasta vuosikausia? Koeta nyt aikuisena ymmärtää, että jokainen aikuinen tekee omia valintoja ja kantaa valinnoistaan vastuunsa. Monen toi rokote on kuitenkin pelastanut. Nyt kävi noin, ikävää, mutta se oikeasti on voi voi. Se, että sä lällättelet vuodesta toiseen rokottamattomuudellasi, niin - no, enpä ole moiseen missään muualla törmännyt kuin täällä.
👍👍
 
vierailija
Olisi voinut saada kehoonsa vastaavan reaktion flunssasta tai influenssarokotteesta. Hän totesi itse.
Umpimaallikon totemus 🙄

Miten ihmeessä sä jaksat jauhaa tästä samasta asiasta vuosikausia? Koeta nyt aikuisena ymmärtää, että jokainen aikuinen tekee omia valintoja ja kantaa valinnoistaan vastuunsa. Monen toi rokote on kuitenkin pelastanut. Nyt kävi noin, ikävää, mutta se oikeasti on voi voi. Se, että sä lällättelet vuodesta toiseen rokottamattomuudellasi, niin - no, enpä ole moiseen missään muualla törmännyt kuin täällä.
Et ole tajunnut että taas piikitetään ja tietoa ja kokemusta vakavista riskeistä pitää jakaa. Tännekin on tullut uutta porukkaa Vauvalta. Oletan että siellä on kaikki kritiikki koronarokotuksia vastaan kielletty ja ne ketjut poistetaan. Ei sinne enää viitsi mitään kirjoittaa kun siellä on ihan sairas moderointi
 
vierailija
Ote siitä

  • kaikille 18 vuotta täyttäneille ja 12 vuotta täyttäneille riskiryhmiin kuuluville yhtä koronarokoteannosta aiemman kolmen annoksen sijaan. *)
………………

*) kas kummaa, on näköjään huolestuttu kokemuksen perusteella
 
vierailija
Umpimaallikon totemus


Et ole tajunnut että taas piikitetään ja tietoa ja kokemusta vakavista riskeistä pitää jakaa. Tännekin on tullut uutta porukkaa Vauvalta. Oletan että siellä on kaikki kritiikki koronarokotuksia vastaan kielletty ja ne ketjut poistetaan. Ei sinne enää viitsi mitään kirjoittaa kun siellä on ihan sairas moderointi
🙄
Jotenkin tosta tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että kaikki ihmiset etsivät tietonsa vain täältä tai vauvalta. Onneksi asia ei todellakaan ole niin. Mutta edelleenkin - jokainen ihminen tekee itse päätöksensä ottaako rokotteen vai ei. Ja sille sinä et vaan voi mitään, vaikka kuinka näitä ketjuja väsäilisit. Koeta oppia elämään sen kanssa.
Mielenkiintoista on kyllä, että olet noin takertunut aiheeseen. Itse kun olen koko koronan unohtanut.
 
vierailija
Jotenkin tosta tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että kaikki ihmiset etsivät tietonsa vain täältä tai vauvalta. Onneksi asia ei todellakaan ole niin. Mutta edelleenkin - jokainen ihminen tekee itse päätöksensä ottaako rokotteen vai ei. Ja sille sinä et vaan voi mitään, vaikka kuinka näitä ketjuja väsäilisit. Koeta oppia elämään sen kanssa.
Mielenkiintoista on kyllä, että olet noin takertunut aiheeseen. Itse kun olen koko koronan unohtanut.
Olet tuttuun tapaan väärässä. Näiltä sivustoilta löytyy lainauksia lääkäriryhmien varoituksista k-rokotteiden suhteen, joita muu (vastuu)media ei edes julkaise.

Käskytät taas naiivisti kuten ennenkin, osaan elää ja kaivaa tietoja muualtakin, tännekin olen välittänyt niitä.

Unohdit jo tämänkin ”Et ole ajan tasalla. THL viestini jäi haaviin. Katso syksyn 2024 rokotukset niin opit lisää”
 
vierailija
Kuten tämän olen välittänyt

Mikä on Pelastetaan Suomen Lapset?
Pelastetaan Suomen Lapset -kampanjan tarkoituksena oli alunperin saada estettyä lasten “koronarokotukset” eli piikittäminen kokeellisilla geeniteknologisilla injektioilla, sillä niiden turvallisuutta ja pitkäaikaisvaikutuksia ei oltu kunnolla tutkittu ja tehtyjen tutkimustenkin tuloksia oli vääristelty ja yritetty pimittää.

Nyt kun korkealaatuista, lääkeyhtiöiden rahoituksesta riippumatonta tutkimustietoa on kertynyt paljon lisää, on tullut täysin selväksi, että nämä injektiot ovat tarpeettomia, tehottomia ja terveydelle vaarallisia.

Pelastetaan Suomen Lapset -kampanja onkin pikkuhiljaa laajentunut lääkärijärjestöksi, jonka lääkärit ja tutkijat eivät voi muuta kuin vaatia, kaiken kiistattoman todistusaineiston valossa, “koronarokotuksia” lopetettavaksi HETI kaikissa ikäryhmissä.

Hankkikaa tietoa näiden geeniteknologiaan perustuvien COVID-19-injektioiden todellisesta tehosta ja turvallisuudesta useista eri lähteistä! Nämä kotisivut tarjoavat meidän käsityksemme, jota tuemme antamalla viitteet tiedelehdissä julkaistuihin tutkimuksiin.

#17
 
vierailija
Persujen kannattajista monet vastustivat koronarokotteiden pakottamista, mutta persujen johto muiden mukana hyväksyi sen. Persujen johdolla on verta käsissään.
Kuinkahan monta sataa hoitajaa vaihtoi kokonaan alaa pakon edessä. Lopulta monissa laitoksissa luovuttiin nöyrinä pakkorokotuksista koska henkilökuntaa ei olisi enää ollut riittävästi. Tiedän tällaisia tapauksia henkilökohtaisesti
 
vierailija
Tiedän yhden josta tuli invalidi punkkirokotuksen seurauksena. Miten se nyt niin. Eikö sen pitänyt olla turvallinen vanhanajan rokote? Nämä tapauksen taitaa olla sellaisia että vikaa on enemmän ihmisessä kuin rokotteessa.
 

Yhteistyössä