Sillä vaan, että eineksiähän meillä ei syödä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
niin teen sitten itse lihapasteijoita. Paistettua jauhelihaa, sekaan keitettyä riisiä, sipulia ja juuressuikaleita. Voitaikinasta nyyttejä, voidellaan ja uuniin.

Aivan samaa tavaraa, kuin eines-serkkunsa, ovat vaan raukat itsetehtyjä. :xmas: Mikä niistä tekee kaupasta ostettuja parempia, ollaanko me ruokarasisteja?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
niin teen sitten itse lihapasteijoita. Paistettua jauhelihaa, sekaan keitettyä riisiä, sipulia ja juuressuikaleita. Voitaikinasta nyyttejä, voidellaan ja uuniin.

Aivan samaa tavaraa, kuin eines-serkkunsa, ovat vaan raukat itsetehtyjä. :xmas: Mikä niistä tekee kaupasta ostettuja parempia, ollaanko me ruokarasisteja?

ainakin reseptistä puuttuu lisä/säilöntäaineet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Hei teitkö itse sitä riisijuttua, josta oli taannoin puhe? Nyt se ohjelma, French Food at Home tulee muuten joltain kanavalta, suomalaiselta siis, olisko LIV:ltä.

No en sitten tehnyt :snotty: on iskenyt kestodementia ja en koskaan muista ostaa vaniljatankoakaan. :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:

ainakin reseptistä puuttuu lisä/säilöntäaineet ;)

No juu. :kieh:

On muuten ihme kun kaikki aina sanoo ettei syö eineksiä.Ruokalistatkin on kuin ravinto-oppaasta.`kärpäseksi kattoon` haluu :whistle: :snotty: Salaa kuteski syöttää lapsiraukoille lps:ää

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
minusta tuo on aika typerää. ei se, että tekee ruokaa itse vaan se kun retostelee asialla ihan kuin se tekisi ihmisestä jotenkin paremman.

Mä en tajunnut, että tää alotus oli retostelua. Olen meinaan itekin miettinyt, että miks ei anna luonto periks ostaa eineksiä, vaikka oonkin aika tumpelo keittiössä

Arvioitko itse että kaupan on parempia vai?
Vai oliko lapset sitä mieltä?

Yhteistyössä