silja serenade vai symphony?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapsiainen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehä o Suomelainen varustamo, joka on Espoolsta kotoisin, KYLLÄ JOKAISEN TALLINK SILJA LINEN TYÖNTEKIJÄN PITÄÄ OSATA SUOMEA, RUOTSIA JA AINAKIN ENGLANTIA RUOTSINLAIVALLA!

D;-

Kyllä Serenade on se Itämeren hienoin laiva. Tukholmaan
Serellä viimeksi 2vuotta ´sitten, on se club balikin poistunu sed oli mun suosikki paikkani, siloin 2010!
New York Club & Lounge on kansssa hyvä. Viimeksi
cBalissa karoakee. Olisi voinu jäädä, kund niin hyväj.
D;-

- mun suosikkilaiva!
Onneksi on suomenlipun alla.
Olis kyllä se Club Bali saanut jäädä<.
- Siellä oli kiva laulaa karaokeem, kyllä Longellessakin onnistuu.

JA SE ON....

Silja Serenadelle oon lähdössä toukukuussa, silloin on Siljalla se Terveisä Irlannista teema.
Menomatka Silja Serenadella on yleensä tylsempi...,kuin Tukholmasta paluumatka..Helsinkiin.
Mun mielestä Silja Serenade on parempi, kuin on Suomen lipun alla, kun Silja Symphony on enemmäin Ruots<alaisempi. Silja Serenadella on mayös hyffviä ruokaravvintolai. Atlantis Palace mun suosikia paikkani, maissa kyllä kiertoajelu tekee hyvää!! Takaisein laivaan n. 15.00, kun ilmoittaisin itteni komentosiltakäynnille, Silja Serenadella, ennenkin olen käyny, kantsii käydä, ilmoittautuminen infoon 13 mennessä, katsoinns en risteily ohjelmasta Tallink Silja Linen sivustolta.

Silja Serenadelle oon lähdössä toukukuussa, silloin on Siljalla se Terveisä Irlannista teema.
Menomatka Silja Serenadella on yleensä tylsempi...,kuin Tukholmasta paluumatka..Helsinkiin.
Mun mielestä Silja Serenade on parempi, kuin on Suomen lipun alla, kun Silja Symphony on enemmäin Ruots<alaisempi. Silja Serenadella on mayös hyffviä ruokaravvintolai. Atlantis Palace mun suosikia paikkani, maissa kyllä kiertoajelu tekee hyvää!! Takaisein laivaan n. 15.00, kun ilmoittaisin itteni komentosiltakäynnille, Silja Serenadella, ennenkin olen käyny, kantsii käydä, ilmoittautuminen infoon 13 mennessä, katsoinns en risteily ohjelmasta Tallink Silja Linen sivustolta.

Niinkö vai komentosillalle?
(:D

Serenade on ehkä se parempi. Ulokoiset mitat laivoilla samat, matkustaja määrä sama, hyttejä symphonyssä on 2 enemmän. Serenade valmistettu 1990 ja symphony 1991. Serenaaden miehistö 100% suomalainen ja symphonyn 100% ruotsalainen. Suurin ero laivoista löytyy aurinko kannelta. Serenaadella lattia on vihreä ja symphonylla sininen. Serenaade on suomea äidinkielenään puhuville mukavampi koska kaikki työntekijät laivalla puhuvat äidinkielenään suomea, Symphony on taas sitten ruotsalaisille se mukavampi koska sen työntekijät puhuvat äidinkielenään ruotsia. Kummanki laivan miehistö hallitsee vähintää suomen- ja ruotsinkielen muutamaa tarjoilijaa lukuunottamatta. Laivoilta saa palvelun myös viroksi, englanniksi ja venäjäksi. (ravintolassa on palvelua myös norjaksi, tanskaksi ja espanjaksi)

Jos puhutaan tämän hetkisestä tilanteesta niin Silja Serenade on parenpi ja modernisempi koska se uudistui 36.1.2014 . Itse olen ollut vanhalla Silja Serenadella se oli aika 1900-luvun kuoseissa. Silja Symphony uudistuu syksyllä ja siitä tulee samanlainen kuin sen sisar alus Silja Serenade. NYT KANNATTAA MENNÄ SILJA SERENADELLA JOS EI HALU OLLA SAMAN AIKAA SILJA SYMPHONYLLÄ :D

P.S. Itse olen menossa Silja Serenadelle 20.8.2014 jos joku muu on varannut matkan niin kaime nähdään.

Yhteistyössä