Silikoni voittaa luomun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulipa eilen katottua aikuisviihdettä, siinä vilahti myös muutamat luomurinnat.
Ja täytyy sanoa, että ymmärrän miksi vaan muutamat, luomutissit on ihan löllökät, valahtaa kainaloihin selällä maatessa ja vaikka nää tytöt oli nuoria ja hoikkia ja tuskin imettäneitä niin tissit oli ihme riippoja, saatikka kun lapset on tehty. Silikonien omistajana voin kertoa, että käsikopelossakaan eivät häviä luomulle, ovat kiinteät mutta pehmeät, noita luomuja ei pysty kiinteiksi kuvailemaan.

Niin no, kyllä itsellä on ihan luomut, muttei ne kyllä kainaloihin ole toistaiseksi vielä valahtaneet. Tosin ikä varmaan tulee tekemään joskus tehtävänsä, ja rinnatkin veltostuu joskus, kuten kaikki muukin varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miten silikoni voi olla luonnollinen? :D
Ja ulkonäkö myös?

Kun ei ole liian isot :) Yksinkertaista! Mulla on 75C, eli mahdottoman normaalin kokoiset!
Korjattu siis ainoastaa raskauksien tuomat riipparit!
Ei sitä silikonia edes tunne kädellä, hassut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miten silikoni voi olla luonnollinen? :D
Ja ulkonäkö myös?

Kun ei ole liian isot :) Yksinkertaista! Mulla on 75C, eli mahdottoman normaalin kokoiset!
Korjattu siis ainoastaa raskauksien tuomat riipparit!
Ei sitä silikonia edes tunne kädellä, hassut!

Ai nou, ei kaikilla sellaisia palloja olekaan mitä tossa linkissä esm.

Mutta silikoni ei ole luonnollinen, ei mitenkään :D

Mä olen hölmö kai, mutta en kovin ulkonäkökeskeinen mitä tisseihin tulee, vaikken nyt ihan kympillä niihin tyytyväinen olekaan.
Korjaantuu liiveillä ja niillä kananfileillä vaatetuksesta riippuen, alastomana ollessa on aivan se ja sama sitten, jos korjauttais tissinsä niin sitten pitäsi tehdä kaiketi monta muutakin juttua.

Se on mun mielestä kaikenkaikkiaan keinotekoista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
eiks ne oikeesti ole kovat? Pakkohan niitten on olla, siis jos on todella pienirintainen ja siihen päälle ei tule oikein mitään omasta takaa.

No ei ole! Ihan on kuin omat!

Mitä ne oli joskus ne jotka kovettui ja sit lääkärit runttas niitä pehmeämmiksi ja naiset huuti tuskasta ja tissit oli mustelmilla?

Semmosia ei kai enää laiteta? Eikös niissä ole joku suolaliuos sisällä?

Yhteistyössä