Silikoneista kysymyksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Melina"

Vieras
Kokemuksia kyselisin. Itse olen harkinnut jo muutaman vuoden leikkausta ja todennäköisesti myöhemmin tänä vuonna menossa.

Missä kävit, mitä maksoi, millaiset implantit, kauanko kesti toipua, olitko tyytyväinen lopputulokseen? Paljon kysymyksiä, mutta iso kiitos jos jaksat vastata!

15 000 markkaa ja kävin Hesassa siin Tiina Jylhän paikas.
Kaikki meni ok ja tissit on kumia vieläkin, kertaalleen käynyt niit parantelemas 2000 -luvul.

Nyt ei 63:senä häiritse yhtään, ihan tyytyväinen oon näihin.
Jotain pientä kipua muistaakseni ehkä oli, mut ei mitään sellaista mistä
ei ois buranal selvinnyt. =)

Rohkeesti vaan =)

Minua kiinnostaisi kans tietää. Suomessa otan ehdottomasti. Vaihtoehtoina juurikin se Rolf Norströmin sairaala ja sitten Siluetti. Onkohan noilla laadullisesti eroa?
Kiinnostaa myös toipumisaika ja tuntuuko rinnat "omilta2 kun niissä on silikonia? :D

Minua henk.koht. kiinnostaisi Virossa käydä hinnan puolesta. Kaveri kävi pari vuotta sitten ja oli tyytyväinen, hinta tuolloin 3500 e. Kokemuksia toki mistä tahansa, kun vielä paikkaa harkitsen.

mä kävin melkein kaksvuotta sitten virossa, ja tyytyväinen olen =) erittäin siistit arvet, terveystalossa hoitaja niitä kehui kun poisti tikkien solmut. en mä niitä mitenkään erikseen tiedosta kuin kovalla alustalla mahallaan maaten.

[QUOTE="aapee";23313160]Millä klinikalla kävit? Minkä malliset ja kokoiset implantit?[/QUOTE]

mä kävin laatukirurgian kautta, nää on mentorin pyöreät high profilet ja 350cc laitettiin. mulla laitettiin lihaksen alle, kun omaa kudosta ei ollut riittävästi lihaksen päälle laitettavaksi. toipuminen kesti pariviikkoa, jonka jälkeen piti kyllä edelleen varoa käyttämästä lihaksia. nää on nyt samaa kokoa suurinpiirtein kuin silloin ennen lapsia mun omat oli.

Yhteistyössä