H
hmmp
Vieras
Pystyt siis kengillä potkimaan pökälettä, ja kuljettamaan sitten siinä kengänkärjessä paskaa kotiisi, mutta et pysty ottamaan kakkaa pussiin? Outoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Lapset ne siellä puskienkin alla möyrii ja joskus olis kiva käydä lähimetsässä leikkimässä lasten kanssa kun viihtyvät siellä, mutta joka askeleella meinaa siihen p...kaan astua, niin ei ole kovin kivaa ja koiran p haisee vielä niin turkasen pahalle, että ei ole kovin kiva sitä lasten vaatteista siivota, roksiin lentävät jos sitä vaatteissa on. .-( Että kiitos sulle koiramimmi ja muut itsekkäät koiranomistajat!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä ei edes ole koiranpaskoille tarkoitettuja roskiksia MISSÄÄN eli joutuisi kantamaan mokomaa pussia koko lenkin kädessää. Ei kiitos. Eli en kerää. Ois ehkä eri asia, jos sen pussin sais nakattua jonnekin. Pidän huole ettei koira pasko minne sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jetsulleen:heti, kun tupakantumppien kusipää viskojat vievät tumppinsa roskikseen, minä siivoan koirani paskat. Paska sentään on luonnossa hajoavaa, toisin kun myrkkyjä tursuava filtteri.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ekotekoilija:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ekoteko:Minulla taas ei mene kaaliin, että miksi jo puoliksi maatunutta "tavaraa" pitäisi laittaa muovipussiin ja kuskata kaatopaikalle, missä se ei maadu koskaan? Eikö roskaa ole jo ihan tarpeeksi! Ihminen paskoo omaan pesäänsä ja tuhoaa maapallon muiltaakin elämältä...Tosi reilua.
Niin, tossa asfaltilla se paska maatuu oikein vauhdilla.
Mä oon ekoteon kanssa vähän samoilla linjoilla. Toki jos asfaltille paskoo on paska kerättävä, mutta yleensä koirat kuitenkin paskoo jonnekin suojaisampaan paikkaan kuten puskiin tms. (paitsi jos koiraa ei päästetä viereltä mihinkään)
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ekoteko:Minulla taas ei mene kaaliin, että miksi jo puoliksi maatunutta "tavaraa" pitäisi laittaa muovipussiin ja kuskata kaatopaikalle, missä se ei maadu koskaan? Eikö roskaa ole jo ihan tarpeeksi! Ihminen paskoo omaan pesäänsä ja tuhoaa maapallon muiltaakin elämältä...Tosi reilua.
Niin, tossa asfaltilla se paska maatuu oikein vauhdilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Perkele ite:Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Lapset ne siellä puskienkin alla möyrii ja joskus olis kiva käydä lähimetsässä leikkimässä lasten kanssa kun viihtyvät siellä, mutta joka askeleella meinaa siihen p...kaan astua, niin ei ole kovin kivaa ja koiran p haisee vielä niin turkasen pahalle, että ei ole kovin kiva sitä lasten vaatteista siivota, roksiin lentävät jos sitä vaatteissa on. .-( Että kiitos sulle koiramimmi ja muut itsekkäät koiranomistajat!
niin, siellä metsässähän ei elä mitään muita eläimiä jotka sinne paskovat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enpä muista että 10 vuotta sit ois kukaan valittanu koiran kakoista ellei ne nyt keskellä kävelytietä ollu, mistä lie johtuu että ihmiset nykyään napisee kaikesta niin herkästi... Ja kyllä mä ainakin muksuja sen verran katon ettei mee paskoihin pyörii.