Siksi EN kerää koirani kakkoja ulkoa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiramimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Lapset ne siellä puskienkin alla möyrii ja joskus olis kiva käydä lähimetsässä leikkimässä lasten kanssa kun viihtyvät siellä, mutta joka askeleella meinaa siihen p...kaan astua, niin ei ole kovin kivaa ja koiran p haisee vielä niin turkasen pahalle, että ei ole kovin kiva sitä lasten vaatteista siivota, roksiin lentävät jos sitä vaatteissa on. .-( Että kiitos sulle koiramimmi ja muut itsekkäät koiranomistajat!

niin, siellä metsässähän ei elä mitään muita eläimiä jotka sinne paskovat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä ei edes ole koiranpaskoille tarkoitettuja roskiksia MISSÄÄN eli joutuisi kantamaan mokomaa pussia koko lenkin kädessää. Ei kiitos. Eli en kerää. Ois ehkä eri asia, jos sen pussin sais nakattua jonnekin. Pidän huole ettei koira pasko minne sattuu.

Niin, mä en oikein tiedä, mihin roskiksiin niitä saa laittaa... Nyt vasta kuulin uutuutena, että jotkut on vihaisia, jos laittaa vaikka niihin harmaisiin pönttöihin, mitä näkee talojen kyljissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jetsulleen:
heti, kun tupakantumppien kusipää viskojat vievät tumppinsa roskikseen, minä siivoan koirani paskat. Paska sentään on luonnossa hajoavaa, toisin kun myrkkyjä tursuava filtteri.

Niin juu, että kun sä olet tommonen ja tupakoitsijat on tollasia, ni me viattomat jotka ei harrasta kumpaakaan, joudutaan kärsimään teidän jätöksistä, great!

Sit ymmärtäisin jos jokainen tässä maassa ois valinnu puolensa, joko tumpinviskelijä tai koiranpaskattaja...

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ekotekoilija:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ekoteko:
Minulla taas ei mene kaaliin, että miksi jo puoliksi maatunutta "tavaraa" pitäisi laittaa muovipussiin ja kuskata kaatopaikalle, missä se ei maadu koskaan? Eikö roskaa ole jo ihan tarpeeksi! Ihminen paskoo omaan pesäänsä ja tuhoaa maapallon muiltaakin elämältä...Tosi reilua.

Niin, tossa asfaltilla se paska maatuu oikein vauhdilla.

Mä oon ekoteon kanssa vähän samoilla linjoilla. Toki jos asfaltille paskoo on paska kerättävä, mutta yleensä koirat kuitenkin paskoo jonnekin suojaisampaan paikkaan kuten puskiin tms. (paitsi jos koiraa ei päästetä viereltä mihinkään)

Täällä ainakin on tiet ihan täynnä paskaa. Ei hirveesti huvita lähteä lasten kanssa pihalle kun jotkut jopa on antanut koiransa paskoa meidän etupihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ekoteko:
Minulla taas ei mene kaaliin, että miksi jo puoliksi maatunutta "tavaraa" pitäisi laittaa muovipussiin ja kuskata kaatopaikalle, missä se ei maadu koskaan? Eikö roskaa ole jo ihan tarpeeksi! Ihminen paskoo omaan pesäänsä ja tuhoaa maapallon muiltaakin elämältä...Tosi reilua.

Niin, tossa asfaltilla se paska maatuu oikein vauhdilla.

Millä vauhdilla se muuten maatuu? Riippuu varmaan sataako vai onko kuivaa.

enpä muista että 10 vuotta sit ois kukaan valittanu koiran kakoista ellei ne nyt keskellä kävelytietä ollu, mistä lie johtuu että ihmiset nykyään napisee kaikesta niin herkästi... Ja kyllä mä ainakin muksuja sen verran katon ettei mee paskoihin pyörii.

Alkuperäinen kirjoittaja Perkele ite:
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Lapset ne siellä puskienkin alla möyrii ja joskus olis kiva käydä lähimetsässä leikkimässä lasten kanssa kun viihtyvät siellä, mutta joka askeleella meinaa siihen p...kaan astua, niin ei ole kovin kivaa ja koiran p haisee vielä niin turkasen pahalle, että ei ole kovin kiva sitä lasten vaatteista siivota, roksiin lentävät jos sitä vaatteissa on. .-( Että kiitos sulle koiramimmi ja muut itsekkäät koiranomistajat!

niin, siellä metsässähän ei elä mitään muita eläimiä jotka sinne paskovat.

No ei ainakaan mitään muuta p...kaa siellä näy, koirien jätöksiä on polkujen varret pullollaan. Pupun papanoita voi joskus näkyä, mutta ne ei likaa vaatteita ja kenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
enpä muista että 10 vuotta sit ois kukaan valittanu koiran kakoista ellei ne nyt keskellä kävelytietä ollu, mistä lie johtuu että ihmiset nykyään napisee kaikesta niin herkästi... Ja kyllä mä ainakin muksuja sen verran katon ettei mee paskoihin pyörii.

Sillon ei ollu nii paljon koiria, ja niitä oli enämpi vaan maalla, ei asvalttiviidakossa. Ja silloin ihmiset ei ollu niin itsekkäitä ja laiskoja, niin viitsivät mennä kauemmas paskottamaan koiriaan.

Eiu sitä nyt ihan joka sekunti voi tutkia maastoa että mihin se lapsi voi mennä ja mihin ei!Ja eikai kukaan toivottavasti tahallaan niihin mene pyörimään, mutta saisit kyllä kulkea nenä maasta viistäen että joka kikkareen näkisit!

Tosi kiva ku on olemassa näitä itsekkäitä koiranomistajia, jotka kuka mistäkin tekosyystä jättää koiranpaskat keräämättä. Me kunnolliset koiranomistajat saadaan sitten kaikki huudot ja vihaiset katseet osaksemme, koska kaikki eivät kakkoja kerää. Meilläkin on kaksi minimaalista koiraa, joiden kakat on sitä kokoluokkaa ettei ne varmaan "ketään häiritsisi" jos ajattelisin yhtä itsekkäästi kuin osa porukasta. Silti me kerätään meidän koirien jätökset ihan kaikkialta, metsästä, puistoista, pusikoista, kadulta ja koirapuistoista, kaikissa tilanteissa ja kaikkina vuodenaikoina. Mun mielestä jos on koiran ottanut, on otettava myös vastuu sen tekemisistä. Mä en myöskään anna koirieni kusta talojen seiniin, pihoille tai roskisten kylkeen, ihan vaan siksi, etten haluisi muidenkaan tekevän niin meidän piha-alueella. V*tuttaa tollaiset itsekkäät ihmiset, jotka vielä koittaa selitellä omaa laiskuuttaan kaiken maailman syillä.