En kerää koirani pökäleitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kyllä kehtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä myös yksi kerääjä... ja mullakin kaksi isoa koiraa, että niitä kökköpusseja on eri kokoja, kun joku täällä aikaisemmin ihmetteli, miten ison koiran jätökset kerätään. Metsästä en kerää, kaikista muista paikoista kyllä, kun asutaan ihan keskusta alueella. Mutta kyllä täälläkin on koiran paskaa vaikka kuinka paljon kävelyteiden varressa, kun kaikkihan niitä ei kuitenkaan kerää.

mulla on itselläni ollut 4 koiraa ja aina olen kerännyt pökäleet. vain jos kakkaavat selkeästi pusikkoon niin jätän keräämättä, muutoin AINA.

tänäänkin ihan oikeasti todella meinasin revetä kun yritin kävellä tien viertä kun on todella liukasta mutta kun se on kokonaan miinoitettu.

siksipä joka kevät otan lapion ja kerään kaikki paskat isoksi keoksi ja asetan siihen jonkun kivan taulun pystyyn missä on joku herkkä viesti.

jos tiedän kenelle paska kuuluu niin toimitan sen ovelle asti ja aivan takuulla.

mun mielestä ihmiset jotka eivät kerää koiriensa paskoja yleisiltä paikoilta saisivat vaikka hävitä maan päältä. hyödyttömiä yksilöitä, kykenemättömiä ottamaan muut huomioon ja tuskin hoitavat muitakaan velvollisuuksia hyvin.

Kyllä jokainen vastuuntuntoinen koiranomistaja kerää koiransa jätökset.

Minäkin kerään. Koira on keskikokoinen, mutta ei mulla meinaa koura riittää niitä pökäleitä keräämään. Mutta sittenpä kerään kahteen pussiin.

Musta on tosi inhottavan näköstä kun katujen ja kävelyteiden varret on täynnä koirankakkaa :|
Ja pahimmat on tietty ne jotka peittää lumella ne kakat ja lapsiraukat ei huomaa niitä väistellä. Kiva sitten kun vaatteet on paskassa sen takia kun joku dorka ei viitti kumartua |O

Olishan se tietty kaikille kivempaa ja kauniimman näköstä jos niitä paskoja keräilis :) Ois omastakin mielestä parempi kävellä tuolla kaduilla.

Mutta TASAN niin kauan kun minä joudun niitä lasinsiruja nyppimään ton jätkän tassuista tai viemään jopa ell. niin niin kauan minä en niitä ala noukkimaan.

Olishan se tietty kaikille kivempaa ja kauniimman näköstä jos niitä paskoja keräilis :) Ois omastakin mielestä parempi kävellä tuolla kaduilla.

Mutta TASAN niin kauan kun minä joudun niitä lasinsiruja nyppimään ton jätkän tassuista tai viemään jopa ell. niin niin kauan minä en niitä ala noukkimaan.

Olet siis typerä ja itsekäs ihminen. En mä kun ei muutkaan nii...byäää

Just tänään pidin meteliä, että tuon kotihoitotuen lyhentämisen sijaan pitäisi laittaa koirat taas verolle ja kunnolla!!
Koiranpaskaa ihan joka paikassa. Ei enää riitä, että on ojien reunoilla, vaan täysin keskellä kävelyteitä ja huippu oli tänään lasten pulkkamäen alla..
Postilaatikon alusta on aina täynnä kusta ja paskaa, ällöttää hakea postia.
Ooon kanssa alkanut koiria inhoamaan, vaikka syyttömiä ovatkin omistajiensa välinpitämättömyyteen.

[QUOTE="vieras";25826316]Just tänään pidin meteliä, että tuon kotihoitotuen lyhentämisen sijaan pitäisi laittaa koirat taas verolle ja kunnolla!!
Koiranpaskaa ihan joka paikassa. Ei enää riitä, että on ojien reunoilla, vaan täysin keskellä kävelyteitä ja huippu oli tänään lasten pulkkamäen alla..
Postilaatikon alusta on aina täynnä kusta ja paskaa, ällöttää hakea postia.
Ooon kanssa alkanut koiria inhoamaan, vaikka syyttömiä ovatkin omistajiensa välinpitämättömyyteen.[/QUOTE]

Joo, väkisin sitä alkaa inhoamaan sit kumpiakin.

Niinhän mä puhuinkin niistä "vastuuttomista koiranomistajista", niitten syy tietenkin. Kyllä mua ärsyttää ihan suunnattomasti ne ihmiset, mut musta on tullu vaan oikee koirien vihaaja silti. Koirat pitäs kieltää kaupunkialueella kokonaan kun ei kerran paskoja viittitä kerätä.

Sama täällä. Tiedän järjellä että vika on hihnan toisessa päässä. Mutta mun inho silti kohdistuu koiriin, ja nää paskat omistajat aiheuttaa sen.

Ja minä puolestani en erityisemmin pidä lapsista, enkä niiden kiljunnasta.. mutta sitä en tietenkään kerro ääneen... kerään kyllä koirieni paskat, ja mielestäni muidenkin koiranomistajien pitäisi, paitsi sitten, jos ne kakat tehdään johonkin umpimetsään

Mie kerrään jos paskoo oikein näkyvälle paikalle. Mutta hippasen ketuttaa kanniskella paskapusseja koko lenkin ajan kun MISSÄÄN ei ole roskiksia mihin sen paskan pudottais!!!! Eli useimmiten jätän paskat siihe. Ja toinen juttu niin kuin joku sanoikin: Ne paskat ei maadu ikinä sieltä muovipussin sisältä, eli kaatopaikkavuori senkun kasvaa vaikka paska on aivan orgaaninen tuote. Miettikää sitä, kukkahattutädit!

Ja taas alkaa idioottien palstajuhlat.
Oisi ihan kätevää ja tarpeellista, jos koiranomistajien olisi käytävä ennen koiran hankintaa älykkyystestit lävitse. Niissä voitaisiin kysyä yksinkertaisia kysymyksiä kuten "riittääkö älysi keräämään rakkisi paskat muovipusiin" .
Eräskin vanhempi rouva nenäkkäästi vastasi minulle "oloen asunut alueella 30 vuotta, joten voin kakattaa koirani minne haluan." Fiksua ajattelua ihmiseltä joka paskatti rakkinsa jalkakäytävän reunaan.

Kerään tietenkin. Aina kakkapussi mukana. Ja meidän postilaatikossa on tarra, sinne saa tiputtaa pussin lenkillä. On mukava itsekin ne kesken lenkin laittaa roskiin, ettei koko lenkkiä tarvitse kanniskella.

[QUOTE="mie";25850509]Mie kerrään jos paskoo oikein näkyvälle paikalle. Mutta hippasen ketuttaa kanniskella paskapusseja koko lenkin ajan kun MISSÄÄN ei ole roskiksia mihin sen paskan pudottais!!!! Eli useimmiten jätän paskat siihe. Ja toinen juttu niin kuin joku sanoikin: Ne paskat ei maadu ikinä sieltä muovipussin sisältä, eli kaatopaikkavuori senkun kasvaa vaikka paska on aivan orgaaninen tuote. Miettikää sitä, kukkahattutädit![/QUOTE]

Miksi et kakata koiraasi kotipihallesi? Voithan kerätä sen orgaanisen tuotoksen silloin helpommin talteen ja viedä vaikka kotiisi. laita kukkaruukkuihin tai vedä vessasta alas. Pihalla voit lannoittaa kesäkukat koirasi paskalla. Ei muiden tarvitse kärsiä rakkisi orgaannisesta jätteestä.
Ihminenkin tuottaa ulostetta, silti meillä ei ole lupaa paskoa kadulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25850601:
Miksi et kakata koiraasi kotipihallesi? Voithan kerätä sen orgaanisen tuotoksen silloin helpommin talteen ja viedä vaikka kotiisi. laita kukkaruukkuihin tai vedä vessasta alas. Pihalla voit lannoittaa kesäkukat koirasi paskalla. Ei muiden tarvitse kärsiä rakkisi orgaannisesta jätteestä.
Ihminenkin tuottaa ulostetta, silti meillä ei ole lupaa paskoa kadulle.

Niinpä.

"Mutta kun mä oon niin laiska etten jaksa huolehtia rakkini jätöksistä, hiton hitttttoooooooooooooo.........."

Mä kerään aina kakat ja voin samalla liittyä tähän rageryhmään niitä vastaan jotka eivät kerää! Meille oli alusta asti selvää, kun koira otettiin, niin kaikista siihen liitännäisistä asioista huolehdimme, myös siis niitten pökäleiden keräämisestä. Ei ole iso vaiva. Meidän alueella on ihan hirveästi koiria ja paikat myös sen näköiset. Paskaa joka puolella!!! Vituttaa ulkoiluttaa pentua kun koko ajan saa olla nykimässä remmistä kun toista kiinnostaa tietty muitten koirien jätöksen ja tassut pestävä joka ulkoilun jälkeen. YÖK!

Yhteistyössä