Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olishan se tietty kaikille kivempaa ja kauniimman näköstä jos niitä paskoja keräilisOis omastakin mielestä parempi kävellä tuolla kaduilla.
Mutta TASAN niin kauan kun minä joudun niitä lasinsiruja nyppimään ton jätkän tassuista tai viemään jopa ell. niin niin kauan minä en niitä ala noukkimaan.
Niinhän mä puhuinkin niistä "vastuuttomista koiranomistajista", niitten syy tietenkin. Kyllä mua ärsyttää ihan suunnattomasti ne ihmiset, mut musta on tullu vaan oikee koirien vihaaja silti. Koirat pitäs kieltää kaupunkialueella kokonaan kun ei kerran paskoja viittitä kerätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25850601:Miksi et kakata koiraasi kotipihallesi? Voithan kerätä sen orgaanisen tuotoksen silloin helpommin talteen ja viedä vaikka kotiisi. laita kukkaruukkuihin tai vedä vessasta alas. Pihalla voit lannoittaa kesäkukat koirasi paskalla. Ei muiden tarvitse kärsiä rakkisi orgaannisesta jätteestä.
Ihminenkin tuottaa ulostetta, silti meillä ei ole lupaa paskoa kadulle.
Mun tekisi mieleni syöttää kaikki se rakkien paska niille idiooteille koiranulkoiluttajille, jotka eivät kerää niitä saamarin pökäleitä teiden varsilta.
Opettakaa ne piskinne paskomaan jonnekin pjanpohjille edes, jos ette kykene itse käyttäytymään.