sikiön sykkeistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hanna

Jäsen
21.05.2004
766
0
16
heips! ajattelin täältä teiltä jo synnyttäneiltä kysyä sikiön sykkeistä ja sukupuolesta. mulla rv 13+2 ja kahdet sydänäänet on kuultu 150 ja 160. Kuulin, että jos sydänäänet on yli 150, ni olis tulossa tyttö, ei tietenkään varmuudella, mutta monesti ollu näin. miten teillä on ollu sikiön sydänäänet ja kumpi tuli?

Sikiön sykkeistä ei voi oikeasti sanoa sukupuolen suhteen yhtään mitään. Esikolla heitteli sydänäänet miten sattuu raskausaikana ja terkka sanoi että riippuu paljolti siitä sattuuko vauva nukkumaan vai onko hereillä.

Kahden raskauden aikana sydänäänet 120-130välillä.Poikia molemmat.Minä uskon noihin nopeuksiin.
Nyt raskaana ja odottelen kahden vk.päästä ekassa ultrassa oikeen kunnon tikutusta :)

Höpön löpön. Noista sykkeistä ei voi päätellä muuta kuin sen että vauva on massussa. Toisella vauvalla sykkeet aina yli 150 ja kaikki sano että tyttö tulee.. ja kah poika tuli toisella sykkeet aina alle 150 ja kaikki sanoi että nyt ainaski tulee poika... joopa joo tyttö tuli. Nyt kolmatta odotan ja sykkeet pomppinu 120-160 välillä... mikähän sieltä nyt sitten ihmisten mielestä olis tulossa :laugh:

Meidän vauvan syke oli joka kerta n. 160. Ja tyttö tulla tupsahti maailmaan. En ole aikaisemmin kuullut, että sykkeestä vois päätellä sukupuolen. Täytyypä muistaa seuraavassa raskaudessa. =)

Sykejuttuihin ja masun asentoon en usko, mutta kerronpa kuitenkin, että sykkeet oli siinä 150 paikkeilla, vähän molemmin puolin ja tyttöhän sieltä syntyi :heart:

Ai niin, perinteisten masuasento-veikkausten perusteella olisi puolestaan pitänyt syntyä poika... :)

esikoisesta sykkeet 130-140,poika syntyi
toisesta sykkeet 140-160 tyttö syntyi
kolmannesta sykkeet 150-170 poika syntyi.
itse olin kolmannesta varma et tyttö täytyy olla kun
nopea syke.toisin kävi.=)

Moiselle vaittamalle loytyy kylla tukea myos kirjallisuudesta, mutta kaikkihan on aina yksilollista. Meilla sykkeet pyorivat 150-160 paikkeilla ja nyt kotona hyoriin reipas pikku neiti...

Toi on nyt taas netti huuhaata, et hetkellisestä sykkeestä tietäis sukupuolen, jos sykekäyrää on hyvälaatusena (vauva hereillä) niin klö pystyy siitä sukupuolen melko varmasti kertomaan. Syketason vaihtelu on 120-160 krt/min kaikilla johon +- 30 krt/min vaihteluväliä vielä. Lopettakaa tommonen turhuuksien funtsaaminen ja kysely! \|O

Yhteistyössä