Sikiön potkut ja liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liike

Vieras
Kuinka aikaisin tai myöhään tunsitte sikiön liikkeet? Itse olen vkolla 18+2 eikä vielä minkäänlaista liikettä havaittavissa. Ultran mukaan vatsassa näyttää olevan vilkas kaveri, mutta itse en tunne mitään. Ja alkaa tulla huoli, onko siellä kaikki hyvin kun ei liikettä tunnu. Seuraavaan ultraan vielä monta viikkoa.

Ekasta rv. 16 +

kuopus rv. 13+

Onko sulla istukka edessä?

Ihan vinkki illalla rauhoitu makamaan selälleen sängyllä ja keskity niihin vatsan "kurinoihin", ehkäpä sieltä tuntuukin "kultakalan" hivelyä tai muuta normaalista poikkeavaa ;)

Vielä en voi sanoa mitään omakohtaista koska odotan esikkoa viikolla 13 nyt :-) Mutta tiedätkö missä sinun istukka sijaitsee? Jos se on etuseinässä niin se kuulema vaimentaa potkuja todella tehokkaasti ja et välttämättä tunne potkuja vielä moneen viikkoon. Ja muutenkin minulle on aina sanottu että noin viikolla 20 vasta voi ruveta odottelemaan potkuja jos esikoista odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Ekasta rv. 16 +

kuopus rv. 13+

Onko sulla istukka edessä?

Ihan vinkki illalla rauhoitu makamaan selälleen sängyllä ja keskity niihin vatsan "kurinoihin", ehkäpä sieltä tuntuukin "kultakalan" hivelyä tai muuta normaalista poikkeavaa ;)

Hehe...mies alkaa jo huokailla kun aina iltasin kuulostelen ja tunnustelen urakalla ja sit saan itseni huolestuun kun en tunne mitään..Musta tuntuu että mun vatsa pitää koko ajan omaa elämäänsä..puuh... :)

viimeisessä eli neljännessä raskaudessa vasta 24 viikolla aloin tuntea kunnolla liikkeet! (istukka etuseinässä) JA saat arvata, että olin monta kertaa huolesta kippurassa! Aiemmissa joskus 17-20 viikon paikkeilla

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en tiedä onko istukka edessä vai takana, pitänee kysäistä seuraavalla kerralla. 13-14, vau :)

Niin olen täällä ulkomailla ja voi olla että lääkäri on istukan paikan jo kertonutkin, mutta mulla on sitten mennyt joku osuus ohi kun ei ole tuo kieli vielä ihan vahva.

Ekasta tunsin ev 15+ ja tästä tokasta rv 19+.. Esikoisesta oli istukka takana ja tässä raskaudessa istukka on edessä.. Sillä istukan paikalla on aika paljon merkitystä liikkeiden tuntemisen kanssa

Yhteistyössä