Sikiön liikkeistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Onko normaalia, että sikiö onkin yhtäkkiä huomattavasti hiljaisempi? Oon kolmen viikon ajan tuntenu vilkkaita liikkeitä päivittäin, mut eilen en tuntenu koko päivänä/yönä mitään muuta kuin 2 hentoa, vaimeaa muksausta, nekin erilaisia kuin ennen. Voiko sikiö olla vaihtanut asentonsa sellaiseksi ettei liikkeet tunnu vai onko syytä huolestua? :/
Kyseessä on ensimmäinen raskaus ja olen viikolla 22.

Kiitos vastauksista. :flower:

Viikon päästä neuvola.. kuulee sit onko sydänääniä. Kyllä siellä vähän niinku tuntuis jonkinmoista liikehdintää olevan, mut outoo, ett on yhtäkkii hiljenny niin kovasti. Vieläkään ei oo tuntunu mitää selkeetä ja mieltä rauhoittavaa potkimista..

tai voit mennä päivystykseen käymään jos huolettaa! kyllä ne siellä kattoo, onko kaikki ok! turhaan sä kotona murehdit! kokeile eka syödä jotain makeaa, se voi auttaa! :)

mulla oli kans noin, piti 3 päivää hiljaiseloa rv 23, tuntui vain vaimeita muksahduksia joskus. sitten taas alkoi hurjat potkut. ilmeisesti oli kääntynyt niin päin, että potki selkään päin ja muksahdukset oli tyyliin kyynerpäiden osumisia mahaan tms. jos siellä jotain liikettä on, luultavasti kaikki on hyvin!

kiitos vastauksista. :) oon syönyt makeaa kyllä yllinkyllin, ilman vaikutusta. ehkä vaavilla on jokin kasvukausi meneillään, kohtu ainakin tuntuu pinkeeltä niinku olis joku kasvuspurtti meneillään. ehkä soitan neuvolaan jollei liikkeet vahvistu parin päivän päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Jos istukka etuseinämässä niin vaimentaa liikkeitä tehokkaasti. Itselläni oli näin :wave:

miten se yhtäkkii olis etuseinämään siirtyny? :o aiemmin on tosiaan tuntunu erittäin voimakkaasti ja selkeesti liikkeet.

Yhteistyössä