sikiön liikkeistä rkv 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotenkin huolestuttaa nämä sikiön liikkeet. Varsinkin iltaisin on semmoinen meno päällä, että koko maha heiluu ja tärisee! Tätä isompaa ja voimakkaampaa liikehdintää on tapahtunut jo parisen viikkoa. Päivällä liikkeet on enimmäkseen potkuja, mutta illalla kun käyn makuuasentoon, vauva alkaa heilumaan ja "muljahtelemaan" ihan kunnolla. Potkuja tulee "sarjoissa" heti useita. Onko sillä joku hätänä siellä...? Tämä on neljäs raskaus, en muista että sikiö ois näin vilkkaasti liikkunut. Toki vauvat ovat erilaisia. Olen ruumiinrakenteeltani hoikka ja vauvamaha on pienehkö. Suurin osa sikiön liikkeistä näkyy ulospäin, se tuntuu jotenkin epämiellyttävältä välillä. Onko muilla tällaisia duracell -pupuja...? Täytyiskö huolestua?

Minun ystävä on pieni ja hoikka nainen ja sen vatsassa kävi sellanen vilske ettei voinut nukkua öisin kuin muutaman tunnin pätkiä. Vauva oli oikea yökyöpeli! Ei varmaan mikään ihana tunne jos vauva siellä volttia pyörii, mutta kohta on viikot siinä vaiheessa ettei paljon ole tilaa liikuskella. Jaksuja ja pidä mielesssä että enää n10vkoa :)

:laugh: Mun vauva oli juuri tuollainen duracel. Syntyi poika joka on samanlainen duracel myös kohdun ulkopuolella :heart: Meno jatkuu vieläkin kovana ja motoriikka vähän ikäistään edellä ( luulen? ) .. Osannu kävellä vähän yli 8kk jälkeen tuesta kiinni pitäen itse taluttamatta ja kontannut myös. menoa ja vilskettä on!

:wave: täällä myös pojalla samanlaista menoa.
Samoin edellisessä raskaudessa ihan samanlainen meno..
Tyttöjen aikana en muista, että olisi ollut moista meuhkaamista ;)

chilitin ja poju 29+6

Yhteistyössä