Sikiön kasvun hidastuminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei.
Rv 35+5 ja eilen todettiin sikiön kasvun hidastuneen, ennen kasvoi keskikäyrällä ja nyt alakäyrällä. Aivovirtauksessa oli myös sanomista. Kontrolli joulun jälkeen, jos sikiö ei ole kasvanut tässä ajassa/aivovirtauksessa edelleen jotain häikkää, päädytään käynnistelemään.

Olen tottakai kauhuissani, onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä? Yritän olla googlettamatta etten hätääntyisi enempää.
 

Yhteistyössä