Sikiön syke - tyttö vai poika?

Olen tässä jo jonkin aikaa pohdiskellut sitä uskomusta, että sykkeestä voisi ennustella tulevan lapsen sukupuolta. Eli tytöillä korkeampi syke kuin pojilla.

Millaisia sykkeitä teillä on ollut raskauden aikana ja kumpi tulee/on tullut? :)

Täällä yritän pohdiskella tyttö/poikaoloa, mutta en ole vielä päätynyt kumpaankaan, vaikka kaksi "poikalupausta" on jo (matalahko syke; 140 ekassa mittauksessa ja tytöt vie äidin kauneuden; mulla näpyt on hartioissa paidalla piilotettavissa) ;)
 
Minulla on kokemusta yhdestä muksusta. Poika tuli, aluksi (vkoilla 16-32) sykkeet olivat kaikkea 150-190 välillä, mutta synnytystä kohden syke rauhoittui. Esimerkiksi vkolla 39 on mitattu syke 130.

En tiedä auttoiko vastaukseni yhtään arvailua. :D
 
tähän mennessä viikolla 12-16 mitatut sykkeet noin 150 ja poikalupaus on ja naama on täynnä finnejä, että se siitä, samoin oli esikoisen aikaan, naama finnejä täynnä, sykkeitä en muista noista kahdesta enää
 
Viimeks lääkäri just tuosta mulle sano et mitenkään ei voi päätellä sukupuolta sykkeistä kun ne riippuu niin kovin siitäkin miten vauva just sillähetkellä liikkuu ja kuulemma äidin sykekin voi vaikuttaa...=)
Mulla esikoinen poika ja sykkeet kaikkea välillä 140-200 (sai tarpeekseen sijaisen paineluista;)) Nyt tuntus olevan samanlaisia sykkeitä tän maha-asukin kohdalla... ota selvää siitä sitte:D
 
Meillä on 3 tyttöä ja poika ja poikaa odotellaan. Meillä on kaikilla syke ollut suurinpiirtein samanlainen, mutta poikien syke on ollut ns. vahvemman kuuloinen. Yhden vanhemman kätilön kanssa juttelinkin taannoin asiasta ja hän sanoi että vanhemmat kätilöt ovat ennen juuri sykkeiden äänestä ennustaneet kumpi olisi tulossa.
 
Meillä on 3 poikaa joilla sykkeet 120-150 välillä. Kuopuksella 120-140.
Nyt odotellaan neljättä ja sykkeet olleet jatkuvasti 150 paremmalla puolella joista hieman intouduin tyttöä toivomaan MUTTA poikaa taidetaan tälläkin kertaa odotella!
On erittäin vilkas masukki joten josko sykkeetkin senvuoksi nuin korkeat?!
 

Yhteistyössä