kertokaas joku mistä se kiinalais sukupuolitesti juttu löyty??heh...huumorilla menis kattoon ;)
H-82 07.06.2008 #1 kertokaas joku mistä se kiinalais sukupuolitesti juttu löyty??heh...huumorilla menis kattoon
HooÄs 07.06.2008 #5 Meille 4d:n mukaan tulossa tyttö ja toikin lupailee tyttöä. Esikosta ei pidä paikkaansa tuo...
No One 07.06.2008 #6 Tuon mukaan kummankin lapsen pitäis olla poikia, ovat siis tyttöjä. Ja tulevan pitäis olla tyttö, mutta aika varmasti poika tulossa
Tuon mukaan kummankin lapsen pitäis olla poikia, ovat siis tyttöjä. Ja tulevan pitäis olla tyttö, mutta aika varmasti poika tulossa
helmi79 07.06.2008 #8 Meille tulis sen mukaan poika ja olis jo tyttö. Esikoisesta ei ainakaan pidä paikkaansa.
Siilura 16.06.2008 #10 Tällä pitää paikkansa myös jos on rakenneultraan uskominen. Viimeistään syys-lokakuussa selviää
FPI 16.06.2008 #11 Meille tuo testi lupaa poikaa, samoin tuo vanhan kansan testi, mutta tänään 4D-ultrassa varmistui, että tulokas on tyttö :heart:
Meille tuo testi lupaa poikaa, samoin tuo vanhan kansan testi, mutta tänään 4D-ultrassa varmistui, että tulokas on tyttö :heart:
Aubrieta 16.06.2008 #12 Mulle meni yks väärin, yks oikein ja yhden odotuksessa olin niin nuori ettei tuo niin nuoria äitejä tunnekaan =)
Mulle meni yks väärin, yks oikein ja yhden odotuksessa olin niin nuori ettei tuo niin nuoria äitejä tunnekaan =)
Tove-81 16.06.2008 #13 Hauskaa, mulla tuli vanhan kansan mukaan kumpaankin sukupuoleen tasan 7 pistettä, että ota tästä nyt selvää! Kiinalaisen testin mukaan poika.
Hauskaa, mulla tuli vanhan kansan mukaan kumpaankin sukupuoleen tasan 7 pistettä, että ota tästä nyt selvää! Kiinalaisen testin mukaan poika.