Mari
kuinka paljon se tahtoo nostaa kuumetta? ja kuinka kauan niitä oireita katsella. Nyt kuume 39,5 ja nousussa. Vauva 8kk vaan tärisee.... sydän lyö kovasti ja hengitys pinnallista. Lääke annettu.
koska saanut rokotteen??Alkuperäinen kirjoittaja Mari:kuinka paljon se tahtoo nostaa kuumetta? ja kuinka kauan niitä oireita katsella. Nyt kuume 39,5 ja nousussa. Vauva 8kk vaan tärisee.... sydän lyö kovasti ja hengitys pinnallista. Lääke annettu.
saanut pronaxen+pamol, on tosi kipuinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä rokote nosti 1½ vuotiaalle kuumeen korkeimmillaan 39,7 asteeseen. Kesti päivän ja sitten meni ohi. Olethan ap antanut jotain kuumetta alentavaa?
Siinä tapauksessa soita HETI lääkäriin!Alkuperäinen kirjoittaja ap:saanut pronaxen+pamol, on tosi kipuinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä rokote nosti 1½ vuotiaalle kuumeen korkeimmillaan 39,7 asteeseen. Kesti päivän ja sitten meni ohi. Olethan ap antanut jotain kuumetta alentavaa?
tää kuume vaan nousee, toki voi johtua myös itkusta. Mutta kun lapsi vaan huutaa, ei siedä kosketustaAlkuperäinen kirjoittaja meillä myös 8kk:ja nyt kuumetta ollut 37-38 mutta yöllä oli kyllä reippaasti yli 39 ja kyllä vaan rokote nosti... ei ole varmaankaan tautia saanut, jossei sitten just sieltä odotustilasta yhtäaikaa napannut...epäilen...
mietin samoja asioita, mut kuumetta alentavalla kuume pudonnut niin oon sit vielä kotosalla, meille sanottu et ihan normaalia...
No soita jo äkkiä ambulanssi!!!!1Alkuperäinen kirjoittaja ap:tää kuume vaan nousee, toki voi johtua myös itkusta. Mutta kun lapsi vaan huutaa, ei siedä kosketustaAlkuperäinen kirjoittaja meillä myös 8kk:ja nyt kuumetta ollut 37-38 mutta yöllä oli kyllä reippaasti yli 39 ja kyllä vaan rokote nosti... ei ole varmaankaan tautia saanut, jossei sitten just sieltä odotustilasta yhtäaikaa napannut...epäilen...
mietin samoja asioita, mut kuumetta alentavalla kuume pudonnut niin oon sit vielä kotosalla, meille sanottu et ihan normaalia...
No tämän ap:n lapsi oli muutenkin huono kuntoinen kuin vain korkea kuume.Alkuperäinen kirjoittaja Ei asiantuntija:Mulla itselläni tekee jo heikkoa jos kuume nousee paljonkin yli 37,5 (oon 27v) mutta eikös lapsilla yleensä nousekin kuume paljon ylemmäs ja kestävät sen paremmin kuin aikuiset? Mutta tämä ehkä normiflunssassa. Nyt kun on "pahemmat" pöpöt liikenteessä niin kannattaa huomioida entistä tarkemmin muut oireet kuin kuume (sekin tärkeä) kuten pinnallinen hengitys ja sydämmen tykytys.