Relaatio 1131

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
edelleen häviksissä ja olen kyllä lukenut aikaisemmat vihjeet monesti, ei tarvitse mainita, että vihje on annettu, kiitos
1.2
vasen alakulma red bull 8 ja 9 ja 3,4,2
form 1

1.3
maiss 7, lastut ei käy !!!

2.3
smurf ylös vasemmalle 6 ja 5 sekä alas 6
millähän muotoa tuo monikko röhkivistä tulee kun ei mikään tunnu sopivan!!!! eli 6

edelleen häviksissä ja olen kyllä lukenut aikaisemmat vihjeet monesti, ei tarvitse mainita, että vihje on annettu, kiitos
1.2
vasen alakulma red bull 8 ja 9 ja 3,4,2 televisio ja makuja
form 1

1.3
maiss 7, lastut ei käy !!! paahtomaissi eli...

2.3
smurf ylös vasemmalle 6 ja 5 sekä alas 6 kaikki ovat hahmoja
millähän muotoa tuo monikko röhkivistä tulee kun ei mikään tunnu sopivan!!!! eli 6 suloisempi nimitys siasta alkaa P

Olisko 2.2 Juha 10-5 alas wikissä heti ekalla rivillä ja SouVe 4 tärkeä väline, et liikkuu
3.1 JVG 8 vasemmalle (en löydä biisiä, jos semmoinen on) on biisi, ja single v.2015

Tarvitsen apua näihin:

2.1 Uuno Turhapuro

Ylähäällä oikealla vel vasemmalle ylös 9-8. Olen lukenut vihjeet että joku nais hahmo jossain teoksessa, mutta ei vaan löydä kyseistä teosta.
Alhaalla oikealla ar vasemmalle alaviistoon 15. Tästäkin olen lukenut vinkin, että joku harjoitus, mutta en sitäkään löydä millään.

3.3 Taikuri

Vasemmassa reunassa alhaalla kää oikealle alaviistoon 8-6

Näillä tiedoilla saisin varmaan jatkettua tämän relaation valmiiksi, kun enää 7 sanaa puuttuu.

Tarvitsen apua näihin:

2.1 Uuno Turhapuro

Ylähäällä oikealla vel vasemmalle ylös 9-8 Jukolan pojat. Olen lukenut vihjeet että joku nais hahmo jossain teoksessa, mutta ei vaan löydä kyseistä teosta.
Alhaalla oikealla ar vasemmalle alaviistoon 15 wikisanakirjassa harjoitus. Tästäkin olen lukenut vinkin, että joku harjoitus, mutta en sitäkään löydä millään.

3.3 Taikuri

Vasemmassa reunassa alhaalla kää oikealle alaviistoon 8-6 avaruudessa

Näillä tiedoilla saisin varmaan jatkettua tämän relaation valmiiksi, kun enää 7 sanaa puuttuu.

Yhteistyössä