Sikainfluenssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Siihen on hoito, mutta sitä ei voi ennaltaehkäistä, uutisissa luki myös, että meksikon ulkopuolella tauti ei ole ollut niin ärhäkkä, joten minä en jaksaisi ihan vielä olla paniikissa! :)

Ja here in finland lääkkeitä riittää, niin ne lupaa lehdessä :D

No en mie kuullut kenenkään saaneen sitä kanaflunssaakaan, vaikka siitäkin oli isot lööpit että Suomeen on tulossa. :attn:

Mutta samoilla linjoilla kuin mm. cothis, nyt voin asialle nauraa, mutta jos menee vakavaksi niin tuumaan toisenkin kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Siihen on hoito, mutta sitä ei voi ennaltaehkäistä, uutisissa luki myös, että meksikon ulkopuolella tauti ei ole ollut niin ärhäkkä, joten minä en jaksaisi ihan vielä olla paniikissa! :)

Ja here in finland lääkkeitä riittää, niin ne lupaa lehdessä :D

Jeps, otetaan ihan iisisti siihen asti! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No en mie kuullut kenenkään saaneen sitä kanaflunssaakaan, vaikka siitäkin oli isot lööpit että Suomeen on tulossa. :attn:
Mutta samoilla linjoilla kuin mm. cothis, nyt voin asialle nauraa, mutta jos menee vakavaksi niin tuumaan toisenkin kerran.

Ei oo lintuinfluenssaakaan näkynyt, ei.
Emmekä me sarsiinkaan kuolleet, vaikka sitäkin pelättiin...
Eikä nuo taudit ole kadonneet, vaan voimissaan yhä. Ketään ei vaan kiinnosta, kun media sai uuden aiheen mistä tehdä juttuja ja luoda hysteriaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
LAUGHING%20PIG%20ANI.gif
Toihan on kun mun mies

:kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ei oo lintuinfluenssaakaan näkynyt, ei.
Emmekä me sarsiinkaan kuolleet, vaikka sitäkin pelättiin...
Eikä nuo taudit ole kadonneet, vaan voimissaan yhä. Ketään ei vaan kiinnosta, kun media sai uuden aiheen mistä tehdä juttuja ja luoda hysteriaa.

No tämä on nyt ihan eri asia kuin lintuinfluenssa, koska tarttuu myös ihmisestä toiseen.

Minäkään en ymmärrä vakavalla asialla pelleilyä. Tuskinpa vaan ketään meksikossa asia naurattaa.

ja suomessa on lääkkeet, joiden tehosta ei ole varmuutta

vaihtoehdothan ovat että se on oikeasti yhtä vakvava kuin ensimmäinen "lintuinfluenssa" joka tappaoi maailmassa aika monta ihmistä, siis vuonna nakki ja muussi.
Tämä nykyinen tiputauti ei ole edes vielä tänne asti tullut..
Ja tuo possulenssu, ainut minkä mä tiedän 95% faktaksi, jos se tänne tulee ja pomo sen saa niin multa loppuu työt.
Mutta siihen asti kun se ei täällä ole, en jaksa asiasta panikoida.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä