Alkuperäinen kirjoittaja oink:Uskallatko syöttää lapsillesi porsaan munia? Siis jos tekee kakkua ja vatkaa taikinaa ja lapset syö sitä raakana niin kasvaako niille kärsä ja saparo![]()
Porsaan munathan on ihan peruselintarvike...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oink:Uskallatko syöttää lapsillesi porsaan munia? Siis jos tekee kakkua ja vatkaa taikinaa ja lapset syö sitä raakana niin kasvaako niille kärsä ja saparo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kiitti. miulla on muuten KAIKKI nuo oireet. :/
tarvii vissiin soitella lekurille huomena...
No hitto nyt sä säikäytit mut. :/ Toivoo parasta sormet ristissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kiitti. miulla on muuten KAIKKI nuo oireet. :/
tarvii vissiin soitella lekurille huomena...
No hitto nyt sä säikäytit mut. :/ Toivoo parasta sormet ristissä.
no ei tässä mitenkään kehuttava olo ole itelläkään nyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ei tässä mitenkään kehuttava olo ole itelläkään nyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ei tässä mitenkään kehuttava olo ole itelläkään nyt :/
Meillä oli tismalleen samat oireet aiheuttanut raju virustauti tässä jokin aika sitten, ja sitä on nyt paljon liikkeellä.
Todennäköisyys sikalentsuun lienee mikroskooppisen pieni :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No nin åboriginaali, korkki kiinni. B)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No nin åboriginaali, korkki kiinni. B)
No kun kyrsii tämä hysteria ja miljoona sikalentsualoitusta |O :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Ensin linnut, sitten siat, nyt koirat...mitä vielä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Kissat, oravat, citykanit!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Eiiiii...ei oravia :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
ja hei, lampaat, porot, peurat ja hirvet.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Siilit?
Fasaanit, kastemadot, leppäkertut...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla on muuten nuha. Ja koiralla kans. Meil on koiranuha. :saint:
Siilit?
Fasaanit, kastemadot, leppäkertut...
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904279487107_uu.shtml
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904279487107_uu.shtml
Onhan se nyt ihan perseestä, mutta minkäs teet. Mä en vaan jaksa ymmärtää sitä hysteriaa etukäteen.. mä voin nauraa sille nyt, mutta jos se niikseen tulee että kohdalle osuu niin sit ei naurata. Mutta siihen asti men jaksa vaivata päätäni murehtimalla jotain mille ei oikein voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Onko tuo tein mielestä kuitenkaan vitsin asia :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904279487107_uu.shtml
Onhan se nyt ihan perseestä, mutta minkäs teet. Mä en vaan jaksa ymmärtää sitä hysteriaa etukäteen.. mä voin nauraa sille nyt, mutta jos se niikseen tulee että kohdalle osuu niin sit ei naurata. Mutta siihen asti men jaksa vaivata päätäni murehtimalla jotain mille ei oikein voi mitään.
Siihen on hoito, mutta sitä ei voi ennaltaehkäistä, uutisissa luki myös, että meksikon ulkopuolella tauti ei ole ollut niin ärhäkkä, joten minä en jaksaisi ihan vielä olla paniikissa!![]()