Sikainfluenssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla särkee pikkuvarvasta, aika varma nyt oon että mulla on sikalenssu. Ulkona kuitenkin tänään käytiin, ja kaupassakin koskin ostoskärryihin, tyhmä minä :headwall: :headwall:

Tuokaa kukkia haudalle :'(

Alkuperäinen kirjoittaja varokaa!!:
Joo, tauti on nyt tarttunut kaikkiin jotka tähän ketjuun ovat kirjoittaneet... myös minuun.. :)
nöf-atshii-nöf-atshii :D

Sikainfluenssa onkin siitä katala tauti, että se leviää myös virtuaalimaailmassa....ne tietokonevirukset nääs :/

Mie näytän ihan sialta. Onks tää nyssitä?!???!

huge-pig.jpg

Älkää viitsikö nauraa vakavalle asialle. Ei varmasti naurata, jos itse - tai läheisesi - jopa lapsesi sairastuisi :( Ja minua surettaa ne ihmiset Meksikossa - kuolevat sikainfluenssaan ja maa järisee :/ Oisko jo maailmanlopun alkua? Tämä on oikeasti vakava asia ja tosiasia on se, että MUUTAMASSA VIIKOSSA tauti on täällä Suomessakin. Mua ei naurata yhtään!

jos ei kukaan tiiä, niin vois sanoa suoraan. soittelen sitte vaikka huomenissa jonnekki jossa tiietään.

joo, ja ihan aidosti oon nyt kiinnostunu ja huolissani, ei mitään paskanlällätystä.

Sikainfluenssa
Swine influenza
Ti-liû-kám
Kiauliu grips
Prasecí chripka
Svineinfluenza
Schweineinfluenza
Gripe porcina
Grippe porcine
Sertésinfluenza
???????? ???????
????????? ????????
Influenza porcin
Flu babi
?????????? ????
Febbre suina
???? ???????
????????
?? ?????
Influentia porcina
Kiauliu gripas
Selesema babi
Varkensgriep
Svineinfluensa
Gripe suína
??????? ?????
Svininfluensa
?????????????????
???? ?????
???
????

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
nii.... mitäs ne oireet on?

nimim. kaks päivää pää pöntössä => ei hajuakaan maailman menosta

Eiks oksentelu ollu yks oireista?

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiikkk! Sä oot saanu tartunnan.

:o
e040.gif

elä hemmetti... meillä on ympäri maailmaa konttoreita ja porukkaa oli toiselta puolen maapalloa viime viikollaki käymässä... :(

nimim. ei naurata.

Sikainfluenssan oireet ovat samankaltaiset kuin ihmisillä tavallisen influenssan: kuume, väsymys, ruokahaluttomuus, yskä ja kurkkukipu. Jotkut sairastuneet ovat kärsineet myös oksentelusta ja ripulista.

Jotenkin en mitenkään usko että sulla sitä olis kuitenkaan. :hug:

nii.... mitäs ne oireet on?

nimim. kaks päivää pää pöntössä => ei hajuakaan maailman menosta

Eiks oksentelu ollu yks oireista?

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiikkk! Sä oot saanu tartunnan.

:o
e040.gif

elä hemmetti... meillä on ympäri maailmaa konttoreita ja porukkaa oli toiselta puolen maapalloa viime viikollaki käymässä... :(

nimim. ei naurata.

Sikainfluenssan oireet ovat samankaltaiset kuin ihmisillä tavallisen influenssan: kuume, väsymys, ruokahaluttomuus, yskä ja kurkkukipu. Jotkut sairastuneet ovat kärsineet myös oksentelusta ja ripulista.

Jotenkin en mitenkään usko että sulla sitä olis kuitenkaan. :hug:

kiitti. miulla on muuten KAIKKI nuo oireet. :/

tarvii vissiin soitella lekurille huomena...

Voinko syödä? Nukkua? Hengittää? Käydä kusella? Uskaltaako pihalle mennä? Kaupassa käynti, onko se vaarallista? Koulu? Päiväkoti? Roskien vienti? Kuollaanko me nyt kaikki? Aivastin juuri, onko se sikainfluenssaa?!

Et, Et, Et, Et, Ei, Ehdoton ei kauppaan, Samoin koulu ja päiväkoti bannattava, Roskat voi heittää pikaisesti oven raosta pihalle, Kyllä, ja ikävä kyllä sulla on se lentsu nyt.

Putte-possun nimipäivät eilen vietettiin,
vierahiksi ystävät ja tutut kutsuttiin,
ensin tikkukaramellit heille tarjottiin
ja sitten vielä pullakahvit keitettiin..
Ja siellä kaikkilla oli niin mukavaa,
sai sieltä sikainfluenssan mukaansa.

B)

Voidaanhan me kinata myös taudin nimestä.

- Virusta ei ole eristetty eläimistä tähän mennessä. Siksi tautia ei voi oikeutetusti kutsua sikainfluenssaksi, OIE totesi lausunnossaan maanantaina.

OIE:n mielestä virustautia olisi loogista kutsua Pohjois-Amerikan influenssaksi siksi, että tauti on lähtenyt leviämään sieltä. Samalla tavalla nimensä saivat aikanaan laajalle levinneet Espanjan tauti ja hongkongilainen.

Tauti on ristitty uudelleen jo Israelissa, koska juutalaisuus kieltää sianlihan syönnin.

- Me kutsumme sitä Meksikon influenssaksi, päätti Israelin ortodoksijuutalainen apulaisterveysministeri Jakov Litzman.

STT-REUTERS-AFP

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Voidaanhan me kinata myös taudin nimestä.

- Virusta ei ole eristetty eläimistä tähän mennessä. Siksi tautia ei voi oikeutetusti kutsua sikainfluenssaksi, OIE totesi lausunnossaan maanantaina.

OIE:n mielestä virustautia olisi loogista kutsua Pohjois-Amerikan influenssaksi siksi, että tauti on lähtenyt leviämään sieltä. Samalla tavalla nimensä saivat aikanaan laajalle levinneet Espanjan tauti ja hongkongilainen.

Tauti on ristitty uudelleen jo Israelissa, koska juutalaisuus kieltää sianlihan syönnin.

- Me kutsumme sitä Meksikon influenssaksi, päätti Israelin ortodoksijuutalainen apulaisterveysministeri Jakov Litzman.

STT-REUTERS-AFP

Aikamoista sikojen maineen tahraamista tämän valossa. :attn:

Uskallatko syöttää lapsillesi porsaan munia? Siis jos tekee kakkua ja vatkaa taikinaa ja lapset syö sitä raakana niin kasvaako niille kärsä ja saparo :o

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä